גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

הבלט הרוסי הקלאסי של מוסקבה - שלגיה ושבעת הגמדים

ארכיון תאריך: 16 אפריל 2014 - 26 אפריל 2014

משך: שעתיים, כולל הפסקה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 2 ומעלה

 בימי חופשת חג הפסח!

הבלט "שלגיה ושבעת הגמדים" - עיבוד מקורי לסיפור הקלאסי של האחים גרים ולסרט מצויר של וולט דיסני, שזכה באוסקר!


... היו היה בארץ רחוקה חיה נסיכה מקסימה ושמה שלגיה...

קשה למצוא ילד שלא מכיר את הסיפור של שלגיה מקריאה בספר של האחים גרים או מצפייה בסרט הקסום של דיסני. קסם שבסיפור הוא כל כך גדול שזה "תופס" אותך בפעם אחת ולתמיד. הבלט – זהי גם אמנות קסומה השובה ביופיה. תארו לעצמכם את כוחה של אגדת ילדים שעובדה לבלט, שבו מתמזגים מוסיקה, מחול ותלבושות ססגוניות, שנוצרו בפנטזיה של אמן התיאטרון!

העלילה, שמרתקת את ילדי העולם מזה מאות בשנים, תועלה בהפקה מקורית, זוהרת ועליזה! בלט זה המופק לילדים מלא בריקודים מדהימים של השלגיה, הגמדים, החיות והציפורים, שעזרו לנסיך לשבור את הכישוף של המלכה הרעה ולאחד את הלבבות עם השלגיה המדהימה.

תקציר הבלט:
למלכת הממלכה הדרומית יש יופי יוצא דופן ומראת קסם. פתאום נודע למלכה כי בתה החורגת השלגיה היא יפה ממנה. אין היא יכולה לסבול זאת והיא מורה לתליין להוציא את הנערה ליער ולהוציאה להורג. אבל היה התליין ריחם על השלגיה והשאירה ביער בריאה ושלמה.


הנסיכה הצעירה מגיעה לביתם של שבעת הגמדים, השומרים על האוצרות העצומים. הנערה נשארת לגור אצל הגמדים והופכת להם לחברה ולעזר. אבל המלכה מגלה שהשלגיה בחיים, היא מתחפשת לקבצנית ומכבדת את הנסיכה בתפוח מורעל. הגמדים לא יכולים להצילה, אך להחזירה לחיים יכול אך ורק את מי שהיא הכי אוהבת  בעולם. האיש הזה – הוא הנסיך של הממלכה הצפונית. הגמדים מוצאים אותו ברגע האחרון, וכל מסתיים על הצד הטוב...


בבלט זה יש כל מה יכול להרשים את הצופה הצעיר: תלבושות צבעוניות ססגוניות ומוסיקה יפה, חיות בר, גמדים עליזים ושלגיה אמיצה, מחול מרתק ואווירה חגיגית!

הסיפור הזה הוא על הידידות והאהבה ועל כך שלעתים הם עושים פלאות אמיתיים!

עבור הילדים הישראליים מופע זה בביצוע הבלט הרוסי הקלאסי של מוסקבה הוא מתנה נהדרת במהלך חופשת חג הפסח.
תנו לילדים לצלול לתוך עולם הקסם והאגדה!

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter