גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

עופר פורטוגלי מארח את רביעיית מתן קליין ויואב פולצ'ק

ארכיון תאריך: 19 דצמבר 2013

משך: שעה וחצי

מבחר קטעים מתוך התכניות 'ברזיל אוהבת חליל'– קטעים אינסטרומנטליים מתקופות שונות בהיסטוריה של המוסיקה הברזילאית, בשילוב קטעים המושפעים מסגנונות הג'אז ומוסיקת העולם. בנוסף, ינגן ההרכב קטעים מתוך 'הגרוב רוכב שוב'. מאחורי פרויקט זה עמד הרעיון לתת כבוד רב ליוצרים שעמדו בראש המחנה שיצר גרוב בארץ ישראל וסימלו את הרוח הצעירה, המהפכנית והרעננה של שנות ה- 70 וה- 80. התוצאה הינה מגוונת ורעננה, לעיתים העיבודים מסתמכים במעט על הביצועים המקוריים, ולעיתים מפתיעים במקוריותם, ומושכים אל עבר סגנונות כמו רגאיי ומוסיקה ברזילאית.
מועדון הג'אז ב'אדמה' פועל אחת לשבוע בימי חמישי במתכונת של 'עופר פורטוגלי מארח'. יחד עם פורטוגלי, שמנגן ומנחה את הערבים, מופיעים בכל ערב מיטב אמני הג'אז מהשורה הראשונה בארץ, בעלי קריירות בינלאומיות. כל ערב נפתח עם מופע חימום קצר של הרכב נגנים צעירים ממגמת המוסיקה של תיכון המושבה, במטרה לתת ביטוי לכישרונות הצעירים המקומיים ולטפח את דור העתיד בג'אז.
'אדמה' - בית אבן משוחזר מהמאה הקודמת עם אווירה מדהימה, אקוסטיקה מצוינת ואוכל טוב... "זולה" אמיתית, מרגיש כמו לקפוץ לעיירה קסומה בפרובאנס, במרחק 45 דקות מתל אביב.

משתתפים:
מתן קליין – חליל
יואב פולצ'ק – פסנתר
שי וצר – תופים
הגר בן ארי – בס





 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter