גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

מופעי ג'אז במשכן - מונטי אלכסנדר

ארכיון תאריך: 17 ינואר 2014

משך: שעה וחצי

פסנתרן על סוחף ואגדת ג'אז חיה בביקור בכורה בישראל בהרכב טריו. משלב במוסיקה שלו סגנונות שונים מעולם הג'אז וצלילים מג'מייקה ארץ הולדתו

אגדת הג'אז והפסנתרן הוירטואוז מונטי אלכסנדר מגיע לביקור ראשון בארץ היישר מניו יורק. הקריירה המוסיקלית שלו משתרעת על פני חמישה עשורים. סגנונו הייחודי מתאפיין בשליטה במגוון רחב של ז'אנרים ומביא לידי ביטוי שילוב המתבסס על שורשיו הקאריביים ביחד עם סגנון המיינסטרים וחיבור חזק לסווינג. המופע  שלו כולל ביצועים ללהיטים של נט קינג קול מחד וגרסאות שלו ללחנים של בוב מארלי מאיידך. 

מונטי אלכסנדר נולד בג'מייקה וכנער הופיע כפסנתרן מקצועי במועדונים בקינגסטון. בשנת 1961 עבר עם משפחתו לארצות הברית ולאחר שנה הגיע לניו יורק שם התגלה  בזירת הג'אז האמריקאית והתלווה לאמנים בינלאומיים כפרנק סינטרה.  הוא רכש מוניטין בניו יורק והתחבר לנגנים מילט ג'קסון וריי בראון אשר ביססו את מעמדו כפסנתרן על. במהלך הקריירה שלו הוא הופיע בכל רחבי ארצות הברית ואירופה וזכה להצלחה רבה. בשנת 2012 זכה בפרס הגראמי על תוכנית מקורית שיצר. כפסנתרן מוביל הקליט למעלה מ- 70 אלבומים שונים ומגוונים ביניהם הופעות חיות.

"אני פתוח מאד לכל הסגנונות המוסיקליים, לא נצמד לסגנון מוסיקלי מסוים אלא שואב השראה מכולם." מונטי אלכסנדר יופיע בקונצרט בארץ בהרכב שלישיה שכל כך אהוב עליו.

משתתפים:
דזרון דאגלאס  - קונטרבס                         
אובד קלוויאר - תופים


                    

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter