גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

עופר פורטוגלי מארח את רביעית עדן הולן

ארכיון תאריך: 21 נובמבר 2013

משך: שעתיים

פתיחת דלתות בשעה 20:15

היכולות הווקאליות של זמרת הג'אז עדן הולן מזכירות את שירתן של ענקיות הג'אז שרה ווהן, אלה פיצג'רלד ודיאנה וושינגטון. בהרכב לצד הולן ופורטוגלי, יופיעו סיימון סטאר וגאספר ברטונצל, אליהם התוודענו בעונה הראשונה במפגש 'ג'אז חוצה גבולות', שאכן חצה את כל הגבולות המקובלים. גם ערב זה יהיה בסימן של מיזוג תרבויות, שכן עדן, באמצעות האמירה המוסיקלית שלה מגשרת בין שתי תרבויות האם שלה - צרפת וישראל. בערב תגיש הרביעייה קטעי סטנדרטס וקלאסיקות של הדיוות הגדולות של הג'אז, לצד קטעים מקוריים של הולן, המשלבים ג'אז עם השפעות ברזילאיות ומקצבים אפריקאים.

מן הביקורת:
אני חייב לומר- הנה מצאתי זמרת ראויה- עם עדן נוגעים בגדולה!
(מישל דלורם, מרסיאק 2012, צרפת)
לזמרת עדן הולן לא חסרה מקוריות: ג'אז, מוסיקה אוריינטלית, מוסיקה קריאולית מהאיים בשילוב טקסטים ולחנים אוטוביוגרפיים שלה. קשה לדמיין תערובת יותר מיוחדת מזו...
(JAZZ MAGAZINE, Nouvelle vague, צרפת 2012)

מועדון הג'אז ב'אדמה' פועל אחת לשבוע בימי חמישי במתכונת של 'עופר פורטוגלי מארח'. יחד עם פורטוגלי, שמנגן ומנחה את הערבים, מופיעים בכל ערב מיטב אמני הג'אז מהשורה הראשונה בארץ, בעלי קריירות בינלאומיות. כל ערב נפתח עם מופע חימום קצר של הרכב נגנים צעירים ממגמת המוסיקה של תיכון המושבה, במטרה לתת ביטוי לכישרונות הצעירים המקומיים ולטפח את דור העתיד בג'אז. אדמה - בית אבן משוחזר מהמאה הקודמת עם אווירה מדהימה, אקוסטיקה מצוינת ואוכל טוב... "זולה" אמיתית, מרגיש כמו לקפוץ לעיירה קסומה בפרובאנס, במרחק 45 דקות מתל אביב.


בהשתתפות:
עדן הולן – שירה
עופר פורטוגלי – פסנתר
בן אילון - תופים וכלי הקשה
אברי - בורוכוב קונטרבס

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter