גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

נינה סימון - זמרת מהנשמה

ארכיון תאריך: 12 נובמבר 2013 - 15 נובמבר 2013

משך: שעה ו-40 דקות

פתיחת דלתות במועדון זאפה: 20:15

קולה הקונטרה אלטו הצרוד הקטיפתי של פאולין ג'ין מיד מושך השוואות לזמרות האגדיות שרה ווהן עם התהודה הנמוכה שלו, דרך קסנדרה וילסון ועד נינה סימון עם המתח המחשמל שלה. היא אחת מהזמרות המבריקות בעולם כיום שהופיעה בין היתר ב Blue Note ובלינקולן סנטר ומסעותיה בעולם הביאו אותה להופיע ברוסיה, בריטניה, פינלנד, האיים הקאריביים ולבנון. פאולין משאירה רושם אדיר על אלפי מאזינים בעולם בהופעותיה החיות וברבגוניותה. בוגרת cum laude מ Berklee College of Music. השתלבה מיד בתום לימודיה בסצינת הג'אז הניו יורקית כשהיא מוסיפה את גישתה הרעננה האישית לכל שיר. שרה באנגלית, צרפתית וקריאולית. ילידת האיטי שמתגוררת כיום בניו יורק.
שירזט טינין ילידת דרום קרוליינה ומתופפת מבוקשת בניו יורק כיום, הופיעה עם מגוון אמנים בעושר של סגנונות מה שהפך את הצליל שלה לצליל פיוז'ני; מאוד קצבי, סווינגי עם נגיעות של מוסיקת עולם, רגשי ואנרגטי מאד. מופיעה בכל העולם עם הלהקה של ביונסה, אלישיה קיז, טיה פולר בפסטיבל הג'אז באומבריה, פסטיבל מולדה ועוד. מנהיגה להקה משלה: The Shirazette Experiment Core-Tet והיא מתופפת הבית של להקת Gabriel Alegria Afro-Peruvian Sextet. מלבד היותה מתופפת היא גם מורה, נותנת כיתות אמן, גם כותבת קבועה ב Modern Drummer ו Tom Tom Magazine והיא גם מנחת סדנאות תזונה ובריאות. אלבום הבכורה של להקתה יצא בינואר 14' בחברת התקליטים Hot Tone Music.
פאולין ושירזט שמופיעות יחד בעולם, יגיעו בנובמבר הקרוב לבצע מחווה לשיריה של נינה סימון במסגרת סדרת "ג'אז חם" במוזיאון ת"א וברחבי הארץ. בין השירים שיבוצעו:
"My Baby Just Cares for Me", "I Put A Spell On You", "I Love You Porgy"
וFour Women"". ההרכב הנשי יכלול גם את הילה קוליק הפסנתרנית. למופע הג'אז "הלב הגדול של נינה סימון" בסדרה "ג'אז חם לילדים", שגם בו ישתתפו, תחבור החלילנית והמנחה יעל ורד ארנון. זיו בן מנכ"ל "שמים- ארגון, נהול והפקה" ועורך סדרת "ג'אז חם":
"החום בשירתה של פאולין ג'ין בשילוב העצב והנוגות נותנים לנו יחד את "הנשמה" של נינה סימון – שאנו כל כך מתגעגעים ואוהבים".

משתתפים:
פאולין ג'ין (ארה"ב):
שירה
שירזט טינין (ארה"ב): תופים
עמית פרידמן: סקסופון
הילה קוליק: פסנתר
גלעד אברו: בס

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter