גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

תערוכות

תערוכת המיניאטורות מיני ארט באילת

ארכיון תאריך: 23 ספטמבר 2013 - 31 דצמבר 2013

משך: שעה וחצי

ימים ושעות פעילות: ראשון - סגור
שני- חמישי: 10:00-18:00
שישי: 10:00-16:00
שבת: 10:00-19:00

תערוכת המיניאטורות המדוברת הגיעה לאילת

Mini Art – עולמות קטנים, קסם גדול!
16 באוגוסט –_31 בדצמבר 2013 בגלריית האמנים החדשה באילת
התערוכה הייחודית "מיני ארט", שפותחה להיות תערוכה נודדת בארץ ובעולם, מסמנת את חופשת הקיץ שלה בעיר הנופש והתיירות האולטימטיבית – אילת.
 התערוכה מתארחת בגלריית האמנים המחודשת באילת, בה מוצגות מאות יצירות מיניאטורה חדשות לצד היצירות המובילות.
(מייסדת ואוצרת: לימור מרגוליס)
התערוכה המדוברת מיני ארט, תוצג בגלריית האמנים עד ה-31 בדצמבר 2013.
מיני ארט הינה מפגש מעורר פליאה וקסם עם יצירות מיניאטוריות של אמנים נחשבים מהארץ ומהעולם, המבטיחה חווית תרבות רב תחומית בעולם המיניאטורה מזוויות מגוונות ומעשירות, וביניהן מודלים
של "room box" המעוצבים בהשראה של תקופות וסגנונות חיים, מדינות ותרבויות, ספרי ילדים וקלאסיקות ועוד...
בכל מיצג מתכנס עולם שלם המייצר חווית צפייה מסוג אחר, ייחודית ואינטימית.
התערוכה גאה מאד לארח בישראל את אמן ציורי המיקרו המוערך והידוע בעולם, חסאן קלה מטורקיה.
חסאן קלה מעניק פרשנותו לז'אנר אמנות המיניאטורה מנוקדת מבט עכשווית; הוא מצייר על חפצים שאנו רואים בחיי היומיום, פריטים זעירים שאנו נחשפים אליהם ומתעלמים מהם, כגון גרגיר אורז, ציפורן, פקעת משי, מחט, כנף פרפר ועוד רבים אחרים. קלה רואה ביצירות המיניאטוריות הללו נקודת מפנה בקריירה שלו: "חפצים שאנו רואים כל הזמן יכולים להפוך לבלתי נראים".
על ידי ציור על גבי אובייקטים זעירים, חסאן קלה פותח פרספקטיבות חדשות ויוצר שפה חדשה בעולם האמנות. במקביל, הוא מנסה להעביר את הידע שלו לדורות הבאים, באמצעות סמינרים וכנסים באוניברסיטאות, ולהרחיב את תחום אמנות המיקרו על ידי הוספת פריטים חדשים לישנים.
התערוכה כוללת מספר אגפי תוכן נוספים, בניהם: תערוכה קבוצתית של יצירות אמנות מיניאטוריות בשיתוף אמני העיר אילת בניהולו האמנותי של אמיר אלקיים, אוספי מיניאטורה, דגמי תפאורות מעולם התיאטרון, בובות מיניס, בתי בובות ועוד. בתערוכה ייחשפו יצירות מיניאטורה חדשות, לצד היצירות המובילות שנבחרו בקפידה רבה. כל האמנים המציגים בתערוכה, הינם בעלי מיומנויות גבוהות ביצירת פרטים קטנים וזעירים, ושימוש בטכניקות וחומרים מגוונים.
מיני ארט ישראל מהווה פרויקט ארוך טווח, שחזונו הוא הקמת מוזיאון המיניאטורות הראשון בישראל, תוך המשך קידום וביסוס סצנת אמני המיניאטורה הישראלים, יצירת שיתופי פעולה עם אמנים בינלאומיים נחשבים ונדידת הבשורה למוקדים נוספים בארץ ובעולם.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter