גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

ג'אז ויין במסעדת באבה יאגה

ארכיון תאריך: 2 אוקטובר 2013 - 30 אוקטובר 2013

משך: 3 שעות, כולל הפסקה

מיטב הופעות הג'אז בתל אביב באווירה רומנטית. מסעדת באבא-יאגה מקדמת את תרבות היין הישראלית ומציגה סדרת ערבי יין וג'אז בשיתוף עם יקבי בוטיק ישראלים. בכל יום רביעי וחמישי יתקיימו ערבי ג'אז ומופעי אמנים מוסיקליים במסעדה.
ערבי ג'אז ויין מתקיימים כל יום רביעי וחמישי בין השעות 19:30-22:30 ובמסגרתם יוכלו הסועדים במסעדת "באבא יאגה" ליהנות מערב תרבותי המיוחד, אשר יכלול מלבד אוכל משובח, הופעת ג'אז ויין איכותי ממבחר יקבי הבוטיק הישראלים המוצעים לציבור במסעדה. 
מסעדת באבא יאגה מצעיה לסועד הישראלי חוויה הכוללת הנאה משולבת ומשובחת של אוכל טוב בשילוב יין ישראלי איכותי ומוסיקה. אנו מאמינים בקונספט לפיו יציאה למסעדה היא לא רק לשם אכילה בלבד, אלא זהו בילוי מושלם. השילוב המיוחד של הג'אז, היין והגינה הפסטורלית בלב תל אביב יוצרים אווירה שקטה ובלתי נשכחת." כמו כן, מקפידה המסעדה להגיש יינות בוטיק ישראלים, זאת לאור התפתחותה של תרבות היין בישראל, כאשר יינות ישראלים רבים זוכים להכרה בעולם.
כל יום רבעיע יהיה זה מפגש עם אומן ג'אז, מלחין ופסנתרן - תמיר מילר ואלו בכל יום ה' ינגן למבקרי המסעדה טריו את הסטנדרטים של ג'אז מהמאה ה20.
מסעדת באבא יאגה - הטעם הטוב גם בפה וגם באוזן    


גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter