גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מוזיקת עולם

Magic of Ireland – הקסם של אירלנד. קונצרט + סיור

ארכיון תאריך: 25 ינואר 2014

משך: שעה וחצי

ב-10:30 - קונצרט וסיור
ב-12:00 - רק קונצרט

מוזיאון השריון מציג בפני המבקרים תמצית מפוארת של מורשת השריון מאז קום המדינה – הישגים טכנולוגיים של חיל השריון. תערוכת מורשת השריון והוויה ציונית המאחדת אתרים לאומיים. מכל רחבי העולם פוקדים את האתר גם בוני דגמים ואחרים, המתעניינים בתחומי שריון. הם רואים באתר זה את המילה האחרונה בתחום יישומי הטכנולוגיה בתחום השריון. המוזיאון נושא אופי אוניברסאלי למרות הדגש הלאומי, במוזיאון תערוכת דגמים בינלאומית של למעלה מ-160 טנקים וכלי רכב קרבי משוריין (רק"מ) אחרים מכל צבאות העולם, מאז השתתפותו של הטנק במלחמת העולם הראשונה. במוזיאון אפשר ללמוד גם על התפתחות כלי הרכב המשוריינים והתפתחות הלוחמה המשוריינת מתקופת הפרעונים ועד ימינו. תערוכת כלי הרק"ם הפרושים באתר, כוללת גם טנקים, שהגיעו לידינו כטנקי - שלל או בעקבות עסקות - חליפין בינלאומיות.

הסיור יתחיל בשעה 10:30 (כשעה) וכהמשך ראוי לסיור נתכנס בשעה 12:00 לקונצרט

חוויה יוצאת דופן בעולם הקסום והקצבי של המוסיקה והריקוד האירי.  המופע ייקח אתכם למסע מרתק במחוזות ובנופים הירוקים של אירלנד, עם המיתוסים והאגדות המסתוריות. המופע משלב מוסיקה אירית חיה בסגנון מסורתי בעיבודים מודרניים, שירים איריים וריקוד אירי מקפיץ וסוחף

משתתפים:
מוזיקה: אלכס רזניקוביץ ולהקת ''בריאוס''
ריקוד: יאיר ורדיגר ולהקת ''טריקוטרה''

אלכס רזניקוביץ, מלחין, אמן גיטרה, מפיק ומעבד מוסיקלי. מייסדה של להקת ''בריאוס''. שיתף פעולה עם אמנים רבים, הופיע במגוון מופעים, הפקות ותוכניות רדיו וטלוויזיה והשתתף בפסטיבלים שונים בישראל ובחו''ל.

יאיר ורדיגר, סולן להקת הריקוד האירי ''טריקוטרה'', מורה מוסמך לריקוד אירי ומנכ''ל האקדמיה הישראלית לריקוד אירי. לאחרונה התקבל למופע הבינלאומי "Lord of the Dance".
יאיר כתב את הכוריאוגרפיה למופע Magic of Ireland ומצעיד אותו באמצעות הריקוד האירי לסטנדרטיים בינלאומיים.


עמותת פניני מוסיקה קלאסית רשאית במידת הצורך לשנות את תוכן המופע ומבצעיו
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter