גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

חנוך רוזן - מופע לכל המשפחה

ארכיון תאריך: 12 אוקטובר 2013 - 3 דצמבר 2013

משך: שעה וחצי

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 3 ומעלה

 תקציר:
עשר שנים התנזר חנוך רוזן מאומנות הפנטומימה לטובת בימוי מחזות זמר, מופעי ענק (ה-פסטיגל), מופעי בידור עוצרי נשימה וספקטקלים ישראלים בסטנדרטים בינלאומים.
במסגרת פסטיבל ישראל, חזר חנוך רוזן לאהבתו הראשונה - כור מחצבתו, לעולם הפנטומימה.
חנוך רוזן היה לפנטומימאי הישראלי המוכר ביותר בישראל והפך את הפנטומימה לידידותית בידורית ומוכרת לכל בית ולכל גיל. כמו בהופעותיו הקודמות של רוזן גם המופע החדש עוסק בהתמודדותו של האדם מול העולם והסביבה.

על המופע:
המאה ה-21 מעמידה את האיש הקטן מול אתגרים רבים ומכניסה אותו למצבים בלתי אפשריים. רוזן מציג בפני הצופים מראה דרכה הם יכולים להתבונן בעצמם בדרך מקורית ומשעשעת-לעיתים נוקבת, לעיתים טראגית-קומית, אך תמיד מפתיעה ובלתי צפויה.
גם על עצמו מסתכל חנוך בן ה-50, ילד ניצחי, סוג של פיטר פן – בהומור. תחילתו של המופע בבית קברות ציורי ל"דברים שהיו פעם". זה לצד זה שוכבים בשלום על משכבם התמימות, הכמיהה לשלום, תקליטי ויניל, טלוויזיה המשדרת בשחור לבן והפנטומימה.
חורק וחלוד מתעורר הפנטומימאי ושואל אם יש טעם לשוב לבמה. הוא מתחיל להפעיל את גופו, פניו מקבלות חיים, והוא יוצא לדרך במטרה להגיע בזמן למופע של עצמו... כשהוא מצליח למצוא את האולם, את הבמה ואת הקהל, הוא מתחיל במסע אל תוך החיים.
במהלך המסע הוא מתמודד עם גחמותיו שלו ושל סביבתו, ויוצר בפני הצופים יש מאין - עולם מלא בדמויות, סיטואציות, עלילות וסיפורים – והכול ללא מילים.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter