גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מחזמר

שלום הוליווד! Shalom Hollywood

ארכיון תאריך: 27 נובמבר 2013

משך: שעה וחצי

צחי סיטון ושרון רושניק במסע מוסיקלי קסום על השטיח האדום של הוליווד – עיר הסרטים. המופע כולל את להיטי הקולנוע הגדולים והאהובים ביותר מכל הזמנים, החל מהוליווד הקלאסית ועד למיטב השירים מהקולנוע הישראלי. שירים מתוך ''פאנטום האופרה'', ''שיער'' ,''שיר אשיר בגשם'',''סיפור הפרברים'', ''תהילה'', ''קזבלן'' ,''השוטר אזולאי'', ''סאלח שבתי'' ועוד. השירים מבוצעים בעברית, אנגלית ואיטלקית.



משתתפים:
צחי סיטון: זמר ושחקן
שרון רושניק: זמרת ושחקנית
אסף פינקלשטיין: פסנתר
שי רן: קונטרבס
אסף דגן/ הנרי ורד: כלי הקשה

פרופ' חנה הכהן - הדרכה קולית
תמי שחם - צילום ועריכה

ביקורת מאת THE MARKER: 
"צחי סיטון, זמר בס-בריטון מהטובים בארצנו, ושרון רושניק, זמרת סופרן מצוינת, העלו יחד את המופע "שלום הוליווד", אשר הינו מחווה לפסי הקול של סרטי הקולנוע ההוליוודיים ולא רק, והוא מוצג בתיאטרון הקאמרי וברחבי הארץ. במהלך מופע של כשעה וחצי השניים מבצעים יחד ולחוד שירים שנבחרו בקפידה ממיטב הקלאסיקה, תוך שהם משלבים באיזון מושלם בין ביצועים בשפת המקור לבין ביצועים המתורגמים לעברית.
הן צחי סיטון והן שרון רושניק אינם זמרים בלבד, אלא הם פרפורמרים כישרוניים וכריזמטיים, אשר מצליחים לסחוף ולהלהיב את הקהל בשירתם העוצמתית והיציבה ובאופן ההגשה שלהם, אשר משלב משחק מדוד ומחושב היטב. כמו כן, הם מתבלים את המופע בסיפורים אישיים, במידע מעשיר לגבי הסרטים ולגבי השירים שהופיעו בהם ועוד. זאת ועוד, לשניהם ישנה דיקציה מרשימה ומדויקת להפליא בכל שפה בה מבוצעים השירים.
על הניהול המוסיקלי של המופע היה אחראי אורן סלע, אשר ליווה את המופע בפסנתר בנגינה וירטואוזית. יצוין, כי הוא עשה עבודה מצוינת בהתאמת העיבודים המוסיקליים להרכב הנגנים, אשר סיפק חוויה של מופע במועדון ג'אז יוקרתי." (אלעד נעים, The Marker)

ביקורת מאת חדשות ישראל:
"שלום הוליווד הוא מופע מוזיקלי נוסטלגי ומלהיב, לאוהבי הז'אנר של מיוזיקלס ושל שירים מלודיים ממיטב הקלאסיקה של הסרטים המוזיקליים הנודעים. שני זמרים כישרוניים במיוחד, צחי סיטון ושרון רושניק, עם הרכב נגנים, מגישים לצופים ערב מרגש ממיטב להיטי הקולנוע הגדולים והאהובים. צחי סיטון הוא זמר בס-בריטון עם קול ייחודי ונעים. במופע אין רגע דל, הוא מבדר מאוד וסוחף. מדובר בערב מוזיקלי מהנה שבו חולפים לפני הקהל מגוון משובח של להיטים, שירים ולחנים שלא נס ליחם והם מהווים נכס צאן ברזל של מיטב הסרטים המוזיקליים ומחזות הזמר. צחי סיטון הוא זמר ושחקן ותיק היודע להגיש את השירים, ללא מאמץ, בחן ובצורה תרבותית וסוחפת. קול הבריטון שלו הוא מעניין, משובח ונעים במיוחד. שרון רושניק, זמרת ושחקנית, היא חיית במה, תוססת וסוחפת. יש לה קול נהדר ובמספר קטעים קיים חשש להתנפצות הזגוגיות. שני הזמרים משלימים זה את זו. עצם העובדה שהמופע חולף ביעף, בנועם ובלהט המוזיקה הכובשת, הרי שזהו בידור במיטבו: מופע המעביר אותנו לשעה קלה וקסומה אל זמנים וסרטים שהתרגשנו לראותם ולהאזין לשיריהם וצחי סיטון ושרון רושניק מבצעים את השליחות הזו של ימי החסד בצורה מקצועית ומרגשת שתמיד נעים לשמוע אותה ולהתרפק עליה." (חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים)
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter