גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות

קומדיה מוסיקלית - פרח השכונות

ארכיון תאריך: 31 אוגוסט 2013 - 21 ינואר 2014

משך: שעתיים וחצי, כולל הפסקה

קומדיה מוסיקלית מחזה, שירים וניהול מוסיקלי קובי אוז / בימוי ניר ארז בעיירה דרומית, מגלה מסעוד בוזגלו באר של ארק בחצר ביתו. התגלית הפלאית מטלטלת את חייו של יוסי, בנו הבכור. עכשיו כשמסעוד נפטר ומקבל כנפיים בבקו"ם של גן עדן, מנסה מסעודה האם לאחות את הקרעים כשהיא מוקפת בחבורת שכנותיה המרוקאיות, יוסי בנה שבור הלב שננטש ע"י אהובת נעוריו אורית, סברינה בתה הפלפלית שחוזרת במלוא עוצמתה ממיאמי, וסמי וסומו המתמחים בלסבך את כולם בצרות ובוחשים בקדרה ללא לאות. תוסיפו את עמיליהו, שבכל פעם שהוא מרים את ידיו מתחוללת קללה, תוסיפו את תל אביב המשגעת והמשוגעת, וחתונה מאוחרת שנמצאת בסימן שאלה, ותקבלו את - פרח השכונות - קומדיה מוסיקלית המספרת על אנשים קטנים החיים בצלו של נס גדול, או אולי נס קטן הקורה לאנשים גדולים.

מחזה: קובי אוז
 בימוי: ניר ארז

משתתפים: עמי אנידג'ר, אווילין הגואל, גיא זוארץ, מאיר סוויסה, שי פלד, לירז צ'רכי, שלומי קוריאט, אמיר קריאף / אורי זגורי, מירב שירום, מעיין תורג'מן ותלמידי ובוגרי גודמן.
ביה"ס למשחק בנגב: קרן אדרעי, נופר אילדיס, יקיר אליהו וקנין, לירון בן זקן, לי גורל, אלירן הרוש, אורי סברי, אדר סידליק, רעות פיש, עופר פרימן, ראובן קובריגרו, כנרת קדוש קינן.

להקה:
נתי אוחנה - תופים
גלעד חזן - עוד וכינור
שחר ימפולוסקי - קלידים
קובי קלאר- בס
יוסי שיטרית - גיטרה

תפאורה: זאב לוי
תלבושות: יהודית אהרון
תאורה: קרן גרנק
כוריאוגרפיה: עוז מורג  קורפטיציה, מקהלה וע.
למנהל מוסיקלי: שחר ימפולסקי 
וידאו: רם גיל
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter