גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

אנריקו קולונה, ויקטור ברזינסקי, ניק ספילברג. הופעה ליום האישה

ארכיון תאריך: 27 ספטמבר 2013 - 11 מרץ 2015

משך: שעתיים, כולל הפסקה

לכל אישה שאוהבת את איטליה, את מקוריותה ואת יופיה הייחודי, את המנגינה שלה ואת תרבותה הגבוהה, קונצרט זה יהיה המתנה הבלתי-נשכחת המושלמת!
אחרי הכל, בקונצרט שר אחד מנציגיה הראויים ביותר - אנריקו קולונה! זהו מקרה נדיר שבו יופי, חן וכשרון מתרכזים לאחד.
אנריקו קולונה - נולד בדרום-מזרח איטליה, בעיר הנמל הקטנה - בארי, ליד נאפולי. ילדותו הייתה ספוגה בריח הים, בגלים מלחכים, בזעקות שחפים, וזה לא פלא שבגיל שנתיים אנריקו התחיל לשיר ובגיל 4 ניסה ללוות את עצמו על מנדולינה.
הקריירה המוזיקלית שלו התחילה בשנות ה -70 המאוחרות, כאשר הוא נהיה הזמר הראשון וגיטריסט מוביל בלהקה איטלקית, פופולרית בזמן ההוא, "קמפוס A". ואז הוא כתב להיט ראשון «non sense terrone». בשנת 1981, הוא הוציא את האלבום הראשון שלו עם אותו השם, שעותקיו נמכרו באופן מיידי.
האמן המקסים והמוכשר הזה מחזיק בתואר "הזמר הכי היפה באיטליה". קולו יפה ועדין, ובעיתונים כותבים כי "Tutti pazzi per Enrico Colonna".
הוא ממשפחה איטלקית עתיקה Colonna, השייכת לפילוסופים ובני אצולה, למשל פרנצ'סקו, אוגוסטו קולונה, ואשר שורשיה מתחילים במאה ה -13.
אנריקו השתתף בפסטיבלי זמר רבים ומנחה קונצרטים ותערוכות אופנה פופולריות: גוצ'י, דולצ'ה וגבאנה, Gianfranco Ferre. במהלך שנות חייו הוא נסע למדינות רבות, כולל רוסיה. אוהבים אותו בסן-רמו, ברזיל, ברצלונה, מונטה קרלו.
אנריקו הוא אב צעיר, בנו הוא רק בן 5 שנים. כיום הוא חי עם אשתו ומיכלאנג'לו הקטן על חוף האגם גארדה בקרבת ורונה, אחד המקומות היפים ביותר באיטליה.
הקונצרט נערך במעמד של מוזיקאים אגדיים וחברים ותיקים של אנריקו - ויטוריו (הזמר והמלחין ויקטור ברזינסקי) והנגן ניק שפילברג עם הסקסופון בעל הקול הייחודי, עם רקורד של מי שהופיע יחד עם טוטו קוטוניו, גלוריה גיינור, אמה שפלן, וכוכבים עולמיים רבים.
ניק שפילברג נולד למשפחה יהודית בארצות הברית. הוא סיים את בית הספר למוסיקה בפסנתר, והמשיך את לימודיו באקדמיה במחלקה לניצוח בחרקוב. עבד כמנהל התזמורת בסוצ'י. שולט בנגינה בכל כלי הנשיפה, מחליל עד לטרומבון. בסוף שנות ה -80 היגר לעבודה בארה"ב, קנדה וישראל באולפנים, כמפיק מוסיקלי ונגן סקסופון עם מוזיקאים מובילים בעולם. מתעניין בצילום וצילום תת ימי.
ויקטור ברזינסקי - בוגר האקדמיה למוזיקה בבריה"מ, היה המנהל המוזיקלי של תיאטרונים ברוסיה, בגרמניה ועוד. אחד מהיוצרים של האופרה המהוללת "מטבחי מוסקבה". הוציא 10 אלבומי סולו, כ -600 שירים בכל מיני שפות(ביניהן רוסית, אידיש, צרפתית, איטלקית). רבים מכירים את המוזיקה התיאטרלית שלו ובשביל לרשום את כל הלהיטים שלו לא מספיק דף אחד.
הקונצרט יכלול להיטי פופ איטלקים, השירים האהובים של סן-רמו, יצירות מופת של קלאסיקה איטלקית, כמו גם שירים בצרפתית, ספרדית ורוסית. מחכות לכם הרבה הפתעות, ביניהן הסקסופון הרומנטי של ניק ספילברג והלהיט החדש של אנריקו וויטוריו «Se bastasse l'amore» שלא ייצא לכם מהראש לתקופה ארוכה.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter