גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות רוק

קולאז' של אישה – הקולות של הנשים הגדולות

ארכיון תאריך: 18 אוקטובר 2013

משך: שעה וחצי

  אנו גאים לארח בפניני המוסיקה את - האמנית הרב תחומית, כוכבת מחזות הזמר של ברודווי – עדינה פלדמן, אשר לזכותה הפקות רבות של מחזות זמר, סרטים, סדרה של מופעים מוזיקליים ועוד. שלא בכדי נבחרה לשיר את ההמנון האמריקאי לצד הנשיא ברק אובמה בביקורו בארץ. הזמרת, הרקדנית והכוריאוגרפית עדינה פלדמן מגישה שירים וסיפורים של נשים גדולות מהחיים, שהשפיעו עליה כאישה וכזמרת יוצרת. עדינה מספרת את סיפוריהן ושרה משיריהן של אותן נשים שהאמנות בוערת בעצמותיהן, שהצליחו לשרוד בעולם הגברי, ליצור ולנטוע תקווה ואהבה במיליונים של אנשים. יוצרות כמו בט מידלר, קרול קינג, ברברה סטרייסנד, שירלי בייסי, אלה פיטצג'רלד, סזריה איוורה ועוד זמרות רבות מרחבי העולם מוצגות במופע שהוא כולו מחווה ליוצרת האישה: יצור מופלא המצליח לשלוט בתחומים רבים במקביל, להיות רעיה, חברה, אם, אשת קריירה, וגם ליצור עולם אישה – עולם של יצירה. לעדינה פלדמן – קול חם ועמוק, עם יכולת מרשימה לקחת אותו לגובה והגשה נעימה...

פלדמן מצליחה ליצור מופע של אמצע הדרך, שווה לכל נפש ומטפלת במקצוענות בחומרים מוכרים ואהובים (סוניה סתיו מרמרי, עולם האישה ")

" שקט משתרר באולם. הדיווה עולה. מגרונה בוקע קול מדהים שמזכיר את הזמרות המופלאות שאת שיריהן היא מבצעת. עדינה בעלת מבטא אמריקאי, אנרגטית, בעלת חוש הומור, מוכשרת בטרוף...... רוצו לראות......(נטלי ברוך אתר בננה )


משתתפים:
עדינה פלדמן – שירה
רנקו ריכטמן – פסנתר, ניהול מוזיקלי
עופר שפירא – סקסופון קלרינט וחליל


עמותת פניני מוסיקה קלאסית רשאית במידת הצורך לשנות את תוכנית המופע

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter