גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

אטרקציות

פורמולה 1 ברחובות ירושלים

ארכיון תאריך: 13 יוני 2013 - 14 יוני 2013

משך: 3 שעות

ביוני הקרוב בתאריכים 13-14 ליוני, יתקיים מירוץ ראווה של מכוניות פורמולה 1 הנהוגות ע"י הנהגים הטובים ביותר בעולם בישראל. 

זוהי הפעם הראשונה אי פעם בה ינועו מכוניות פורמולה 1 ברחובות ירושלים. בכך מצטרפת בירת ישראל  ועומדת  בשורה אחת עם ערים גדולות אחרות בעולם כדוגמת מוסקבה ניו יורק סאו פאולו, מונקו, מקאו ורוטרדם המקיימות אירועי ספורט מוטורי בינלאומי בהשתתפות מכוניות פורמולה 1 של פרארי - הניצבת בצמרת הענף המוטורי העולמי מעל 60 שנה ובאמתחתה 16 אליפויות עולם לקבוצות ו- 15  אליפויות עולם לנהגים.
המסלול המיוחד של מפגן הראווה הזה עובר בלב ליבה של ירושלים ולצד חומות העיר העתיקה ויוצר שילוב מדהים בין העיר העתיקה והקדושה בעולם לבין הריגוש והאדרנלין של מיטב הספורט המוטורי בעולם.
בנוסף למכוניות הפורמולה 1 ישתתפונה גם מכוניות פרארי צ'אלנג' בנסיעות הדגמה על מסלול הרחובות בעיר.  עוד בתוכנית מופעים ססגוניים של רכבי סופרסטארס ודריפטינג, מכוניות עתירות כוחות סוס  עם מנועי 8V 
גם חובבי הספורט המוטורי הדו גלגלי ייהנו מהופעה מרהיבה של אופנועי ספורט superbike   וקבוצת MOTOGP שיפגינו את יכולתם על המסלול. 

ומהשתתפותם הייחודית של רוכב האופנועים המוכר מקס ביאג'י ורוכב הפעלולים הטוב בעולם כריס פפייפר שיגיעו לישראל בפעם הראשונה ובמיוחד לאירוע זה. 

צוות מקצועי בכיר של נהגים וטכנאים יגיע ארצה ממפעלי פרארי במראנלו איטליה לטובת האירוע שיחבר את ישראל לרמה הגבוהה ביותר בעולם בתחום הספורט המוטורי.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter