גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות רוק

Twist & Shout להקת - All you need is love

ארכיון תאריך: 5 דצמבר 2013 - 11 דצמבר 2013

משך: שעה וחצי

כשלהקת  Twist & Shout עולה על הבמה, הקהל נשאב חזרה אל שנות ה-60 – העשור שבו המוזיקה פרצה את הגבולות. בחזרה אל ארבעת המופלאים, אל ההיסטריה ההמונית הראשונה של מעריצות הביטלס ואל דור הפרחים, המחאה והמרד.

ביצועיהם של חברי הלהקה נאמנים למקור, והם מחיים מחדש את המוזיקה של גיבוריהם ומסעירים את הקהל בדמיונם המדהים ללהקה המקורית ובקולותיהם המופלאים. המחזמר "הביטלס מיוזיקל" מספר על התחנות המשמעותיות של הלהקה האחת והיחידה, המצליחה ביותר בכל הזמנים, בדרכה לתהילה עולמית. המופע מבוצע במקסימום אותנטיות ומעניק לנו הזדמנות נדירה לחוות שוב את ההיסטוריה של הביטלמניה המופע עלה 4550 פעמים וביקרו בו 3.4 מיליון בני אדם, עובדה שהפכה אותו לאחד המופעים המצליחים ביותר. מדי ערב, הכפילים המדהימים ביותר בעולם – משר ועד אלטון ג'ון, לואי ארמסטרונג ומדונה – עולים על הבמה ומאפשרים לקהל להתחכך בעולם הזוהר של תעשיית המוזיקה. המופע הוא מחווה לסופר-סטארים של שישים השנים האחרונות.
 
זוהי הפקה רצינית מאוד בתחום ומאחוריה עומד  המפיק ברנהרד קורץ שמאחוריו זכיות בפרסי "המפיק הטוב ביותר" בתחרות ה- Artist Choice Awards  וה- Reel Award בקטגוריית המפיק הטוב ביותר בתעשיית הבידור האמריקאית. מאז ספטמבר 2008 משמש קורץ כנשיא האירופי של "האגודה הבינלאומית לסוכני כישרונות ומפיקים", המורכבת ממומחים בעלי שם עולמי ופועלת בארה"ב.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter