גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

מופע בועות סבון ושלג - Snow bubble show - שלג מעל הים!

ארכיון תאריך: 16 דצמבר 2014 - 26 דצמבר 2014

משך: שעה ו-20 דקות, כולל הפסקה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 2 ומעלה

לאחר הצלחה מסחררת של הפרויקט Crazy Bubble Show בימי חופשת פסח, אנו מציגים לכם פרויקט חדש ולא פחות מצליח שנקרא Snow Bubble Show או שלג מעל הים!

המופע של בועות סבון ענקיות, שכבש את אירופה שוב אתנו בגרסה חדשה.  הפעם מחכה לכם מופע אורות, חייזרים- לוליינים, בובות פרפרים על קביים, ליצנים, קוסמים, בועות סבון וכמובן שלג!
מופע סוחף לכל המשפחה, שיכניס אתכם לאווירת חג ויעניק לכם חווי בלתי נשכחת של עולם האגדות!


שתי חברות עליזות, בולקה ובול-בולקה שחקו בבועות, שאותן הן כל כך אוהבות. אך לפתע התחיל לרדת שלג! איזה חגיגה, נס אמיתי קורה פה! המבוגרים נזכרים בילדות, כאשר השלג היה יורד אצלם בשכונה והם היו יוצאים לשחק עם חבריהם. ילדים, נהיים מאושרים מהעובדה שאפשר לא להישמע להוראות של הוריהם ולשחק בשלג הלבן והקסום.  אך פה למבוגרים שבנינו לפחות, עולה השאלה: מאיפה השלג הגיע? מתי הוא ירד בפעם הראשונה? ובכן, התשובה מחכה לכם באגדה קסומה על שני אחים, מלכים. האח הראשון הוא מלך הים, האח השני הוא מלך השמיים. כל אחד מהם חיי בעולמו, אך מה קורה כאשר הם נפגשים? קסם, קסם אמיתי שיוצר שלג, אור, וכמובן את הבועות סבון ענקיות אותן שתי חברות, ליצניות ינפחו לכם בשמחה.

בועות סבון האהובות עלינו, אותן נפחנו אלפי פעמיים בילדת, הן קלות, יפות ומהפנטות אותנו כל פעם מחדש. הן עפות גבוה בשמיים ומזמינות אותנו להצטרף אליהן ולעוף ביחד אל השמחה והאושר שנותן לנו חופש. הלוליינים שלנו, הולכים להראות לכם שלל של קסמים, שיגרמו לכם לחזור לילדות ולהיזכר בכל הדברים הנפלאים שבה.

מאת: א. בורודין, ס. קרבנובה
מלחין: א. בורודין, ק. פנצי'קובסקי
תחפושות: א. ז'רקובה

עשרים דקות לפני תחילת המופע, בכניסה לאולם יפגשו אתכם ליצנים ובובות פרפרים על קביים! לאחר המופע אנו רוצים להגשים את החלום של הילדים שלכם והילד שבכם להיכנס לתוך בועת סבון, לחקור אותה ולהסתכל על העולם דרכה. אתם תגידו בלתי אפשרי? אנחנו נגיד – לא נכון! ונציע לכם להיכנס אל תוך בועת סבון  אמיתית ואפילו להצטלם בתוכה!

כל זה אתם תוכלו לעשות, במהלך חופשת חג חנוכה, אנחנו מצפים לכם בקוצר רוח במופעים שלנו!

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter