גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

בבל - אבי בנימין טריו Babylon

ארכיון תאריך: 2 ינואר 2020

משך: שעה ורבע

המופע הוא בעברית, אנגלית, רוסית

שלושה מוזיקאים וירטואוזים שממציאים את המוזיקה מחדש בצורה מוטרפת, ליצנית, עוצרת נשימה, מרגשת ומפתיעה. אבי בנימין - משוגע על מוזיקה, מלחין, פסנתרן, טאלין אסטוניה, תיאטרון גשר, תל אביב, פריס, מוסקבה. במופע המוזיקלי "בМ בЖ ל" אבי יקח אתכם למסע עולמי משוסטקוביץ', באך, תפילות גרגוריאניות, אפריקה, סיביר, מוזיקה אליזבטנית, בוליווד ואפילו השטעטל.

הטריו:
אבי בנימין - פסנתר, מלודיקה וקולות 
איגור ממונוב - שירה, באס, כלי הקשה 
אליהו סרבייסקי - גיטרות, באס, קולות
 
עיצוב סאונד -
מיכאל וייסבורד 
ניהול טכני: דימה אליישיב
ייעוץ אמנותי - רוני ניניו 
הפקה - עינת בסר

המוסיקאי המוערך אבי בנימין מוביל טריו של נגנים למסע מוסיקלי - פיוזЧ ן של סגנונות, תקופות ושפות שונים. מסד של יצירות קלאסיות כמו שוסטקוביץЧ, באך או פרסיל, מוסיקת בארוק, מלחינים מתקופת הרנסנס. ומצד שני גЧ אז בסגנון של ארול גרדנר וסטן גטס. ואחר כך שירי עמים מקורסיקה, מסיביר מהשטאטעל היהודי ועד למוסיקת רוק, בוסה נובה והיפ הופ. הצופה חווה חיבור מוסיקלי כאוטי ומהמם אבל בשום אופן לא מדובר במסע אקלקטי.
אבי בנימין חיפש את הקודים: שמחה. עצב. הומור ומצא אותם גם בקורל גאורגאני מהמאה ה- 7  וגם באיצЧ יקדנה של בוליבוד וזה מה שהנחה אותו בבחירות ובשילובים בין סגנונות מוסיקליים שונים. הוא מכניס  סולו של גיטרת רוק בקטע שיא מלא פאתוס ביצירה של/ פרסיל, אנגלי מהמאה ה - 17 וזה עושה את העבודה כי זה אותו קוד. יצירות קלאסיות מנוגנות לפרקים בשפה מוסיקלית שיותר מוכרת לצופה וזאת רק ההתחלה. כל הדרך אל עיבודים מוסיקליים מקוריים ליצירות אייקוניות. הטריו  Ш מתפרעШ מוסיקלית ותיאטרלית תוך שהוא שומר על חיבור עם קוד המקור וזה מאפשר לצופה לחוש את הקשר בין ז'אנרים תקופות ולקבל חויה רגשית ואסתטית.
חברי הטריו מציגים יכולות מגוונות ייחודיות ווירטואוזיות בנגינה על כלים שונים. אבי בנימין עם קלידים, מלודיקה וטרמין (הכלי האלקטרוני הראשון בעולם) איליה שעל הגיטרות חשמלית וקלאסית מנגן גם על בס, קונטרבס ופרקשנס.  והסולן איגור ממונוב מפגין יכולות ווקאליות ייחודיות משירת קונטרא טנור עד לטוואן גרון סיבירי ול-ראפ והיפ הופ.
הופעה חדה, עיבודים מוסיקליים מקוריים ומפתיעים וחיבור בילתי אמצעי לקהל בכל הגילאים.
 
כתבו עלינו:
"הארץ" בן שלו  "באך, שירי עם רוסיים, מזמורים גרגוריאניים, מנגינות מקורסיקה, הנרי פרסל, השירה הגרונית של ערבות סיביר, מוזיקה אפריקאית, איצ'יקדנה. בנימין, סרבייסקי וממונוב התייחסו לכל החומרים האלה בתערובת מאוד לא ישראלית של רצינות והומור. הם פירקו להם את הצורה עם חיוך ממזרי, אבל הקפידו על סטנדרטים מוזיקליים גבוהים מאוד"
 
"זמן תל אביב" איתן אלחדד "המופע החדש אתו יצאו שלישיית 'בבל' הוא בהחלט משהו שאנו לא רגילים לשמוע ביום יום המוזיקלי שלנו שהוא איך לומר די שגרתי שלא לומר משמים" 


 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter