גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

שלוש ודניאל זמיר בהופעה משותפת!

ארכיון תאריך: 24 אוקטובר 2019

משך: שעה וחצי

פתיחת הדלתות במועדון שבלול ב-20:00. שימו לב! המקומות נשמרים עד שעה לפני תחילת ההופעה (יש להגיע לקראת פתיחת שערים).

זוהי ההופעה הראשונה במסגרת "שלוש עם שלוש" , סופשבוע חגיגי של שלוש הופעות לציון פתיחתו המחודשת של מועדון שבלול.

 SHALOSH ודניאל זמיר  - סופר גרופ של הג'אז הישראלי!  – שני פורצי דרך וחוצי גבולות בהופעה משותפת נדירה. הלהקה הישראלית שמתפוצצת ברחבי העולם בשנים האחרונות, עם מאות הופעות על הבמות החשובות בעולם, חוברת לדניאל זמיר, פנומן הסקסופון והזימרה, אחד מהמוזיקאים הישראלים החשובים והמשפיעים ביותר בעשור האחרון, שאלבומו ШאמןШ הוא אלבום הגЧאז הישראלי הנמכר ביותר בהיסטוריה. בפרויקט המשותף, ינוגנו יצירות של דניאל ושל SHALOSH בעיבודים מיוחדים, תוך שמירה על הסאונד המיוחד של SHALOSH וחופש מלא לווירטואוזיות שמאפיינת את זמיר.

דניאל זמיר, מוזיקאי מחונן מגיל 5 , אלט סקסופוניסט מגיל 12, פרץ לתודעת חובבי המוזיקה לאחר הגעתו והוא כבן עשרים לניו יורק שם החל להתעניין במוזיקה יהודית חסידית ומזרח אירופאית ולפתח את סגנונו הייחודי המשלב ג'אז, מוזיקה יהודית שורשית, מוזיקת עולם עם נגיעות כליזמר.  בניו יורק התגלה על ידי הסקסופוניסט והמלחין היהודי הנודע ג'ון זורן, שהחתים את זמיר בחברת ההקלטות שלו "TZADIK", הפיק וניגן בחלק משמונה אלבומיו.  בנוסף ללייבל אמריקאי יוקרתי זה, הקליט זמיר גם בתו השמיני ובחברה הגרמנית "JazzHaus" .  הוא מנגן וגם שר, שירים מפרי עטו וגםן עיבודים מקוריים לשירים ישראלים. "ריח תפוח אודם שני" הקלאסי של נחום היימן מקבל מזמיר פרשנות חדשה. באלבומיו משתתפים מיטב אומני ישראל, ג'אז (עומר אביטל, עומר קליין, אביב כהן , איתמר בורוכוב, אבי לייבוביץ') ולא רק ג'אז (ברי סחרוף, יוני רכטר, מתיסיהו, אביתר בנאי, שלמה גרוניך). זמיר זכה בפרס ראש הממשלה למלחינים לשנת 2010.

שלוש היא תופעה אינסטרומנטלית ישראלית ייחודית שבתוך חמש שנות פעילות הספיקה לתת יותר מ250  הופעות על כמה מהבמות החשובות בעולם. שלוש היא להקת ג'אז שמתנהלת כמו להקת רוק מהניינטיז, או להקת רוק שמנגנת ג'אז, תלוי בנקודת המבט. מוזיקה מחוספסת, אקוסטית, פרוגרסיבית, שמשוחררת מחוקי ז'אנר כזה או אחר. למרות מבנה הטריו הסטנדרטי (פסנתר, קונטרבס, תופים) והעובדה שהשורשים מהם ינקו חברי ההרכב נעוצים במסורות הג'אז והאלתור, לשלוש סגנון עצמאי ומקורי המשלב בין רוק, קלסי, אלקטרוני ומוזיקת עולם מבלי להיכנע לאף אחד מז'אנרים אלו. שלוש מונהגת ע"י שלושת חברי ההרכב ולא ע"י נגן מוביל יחיד ודוגלת בשוויוניות יצירתית ואומנות נטולת אגו. הלהקה שמה לעצמה כמטרה ליצור מוזיקה שתיגע בכמה שיותר אנשים ולשבור את מסך הריחוק שמוזיקה אינסטרומנטלית עלולה  לגרום.

שלוש הוציאו עד היום ארבעה אלבומים. אלבום הבכורה The Bell Garden ,(מרץ 2014)  עורר הדים ועניין רב באירופה, זכה לשבחים וסומן בעיתונות בארץ ובעולם כאחד מאלבומי הבכורה המבטיחים של השנה. בינואר 2017 הוציאה הלהקה את אלבומה השני Rule of Oppression. האלבום ייצא בלייבל הצרפתי הידוע The Jazz Family ובלייבל הגרמני החדשני והנועז Contemplate records.  גם אלבום זה זכה להצלחה בלתי רגילה והולל על ידי ביקורות בכמה ממגזיני הגЧאז החשובים באירופה כאחד מאלבומי השנה. האלבום הוגדר כ masterpeace על ידי אונמגי טקויה, אחד משדרני הרדיו החשובים ביפן. בפבואר 2018 יצא אלבום מהופעה חיה בגרמניה, בלייבל הגרמני Bauer Studios. במאי 2019 שחררה הלהקה את אלבומה הרביעי, ‘Onwards and Upwards’, בלייבל היוקרתי ACT, האלבום זכה לביקורות מעולות מטובי המגזינים והכתבים בעולם.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter