גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

אברהם טל בהופעה - מחוזקים לעולם

ארכיון תאריך: 14 פברואר 2024

משך: שעה וחצי

אברהם טל, מהיוצרים הבולטים והייחודיים המובילים את צמרת האמנים בישראל, החל את הקריירה המוזיקלית שלו לפני למעלה מ- 20 שנה כחבר להקת שוטי הנבואה. הלהקה הוציאה שני אלבומים - "שוטי הנבואה" ו- "מחפשים את דורות", מתוכם צמחו להיטים, שנכנסו לפנתיאון המוזיקה הישראלית. תשע שנים פעלה הלהקה לפני שחבריה פנו כל אחד לדרך עצמאית. חידוש מופלא של אברהם לשירה של דורית ראובני "אדם צובר זיכרונות" סלל את דרכו של אברהם ללב הקונצנזוס הישראלי תוך שהוא זוכה לחיבוק גדול של הקהל ותחנות הרדיו.

מאז הוציא טל ארבעה אלבומי סולו "אברהם טל" (2008), "אורות" (2010), "שושנה" (2013) ו-"עכשיו החיים" (2016), שזכו כולם להצלחה עצומה. אלבומו החמישי והאחרון בהופעה חיה - "אברהם טל "LIVE (2017).

שירי האלבומים והסינגלים הפכו ללהיטי על ולפס הקול של הציבוריות הישראלית: "שבוע טוב", "אורות", "שושנה", "מחוזקים לעולם", "הימים עוברים", "הזמן עושה את שלו", "אדם צובר זיכרונות", "שדות האש", "אם את הולכת", "אני לא מבין", "עיניים", "כל הילדים קופצים רוקדים", "קול גלגל" ו "אין אני", אשר הנם רק חלק קטן מהמסע המוזיקאלי. יחד עם האלבומים, שמכרו עשרות אלפי עותקים(אלבומי זהב ופלטינה כפולה) באו תארי זמר השנה ושיר השנה בתחנות הרדיו השונות וסיבובי הופעות בכל רחבי הארץ עם מאות אלפי צופים שגודשים את אולמות ההופעות עד אפס מקום.
 
צילום: יגאל סלאבין

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter