גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

תיאטרון רותי תמיר - איפה גוגו

ארכיון תאריך: 30 יולי 2022

משך: 50 דקות

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 4 - 8

משום מקום היא מגיעה, עם מזוודה קטנה ביד ושאלה גדולה בלב: איפה גוגו? אבל.... מי זה גוגו? מה זה גוגו? האם אפשר לראות אותו? 

הצגה ליצנית, וירטואוזית, כמעט ללא מילים, על חיפוש ותקווה ומציאת הגוגו המיוחד הטמון בך. 

מוסיקה מקורית: יוני טל
תלבושת: מרינה מויסייב
עיצוב ויצירת תפאורה ואביזרים: רותי תמיר

ביקורות:


"רותי תמיר, מצליחה לסחוף אחריה בסערה אולם שלם של ילדים והוריהם לתוך העולם אותו בראה. ההצגה מצליחה לגעת בלבבותיהם של כל ילד וילדה שישבו בקהל. אין ספק שמדובר בהצגה נפלאה ומיוחדת במינה. ברגישותה, נבונותה ויצירתיותה, מצליחה תמיר לשאוב את הקהל וההורים לתוךמסע קסום ושובה לב על הבמה"
נעם מרום, מרתה יודעת.
 
"
הצגה שמשלבת מעט מילים, המון פנטומימה אדירה של תמיר, תפאורה שמחביאה בתוכה אוצרות ונשמה, המון, המון נשמה. 50 דקות קסומות. אהבנו מאד! " אודליה צדוק, בלוגרית תרבות
       
 
"
השחקנית הוירטואוזית והיוצרת הנפלאה רותי תמיר בהצגה עוצמתית המועברת (כמעט) ללא מילים ע"י ליצנות ויזואלית (פנטומימה מיוחדת). הילדה ישבה מרותקת כל ההצגה והפעילה את הדמיון יחד עם השחקנית ושאר הילדים שהגיעו לצפות בהצגה.
בסיום ההצגה השחקנית הנפלאה נתנה לילדים לנתח את ההצגה מנקודת מבטם ואף ענתה לשאלותיהם בסבלנות יתרה.
אל תפספסו."  נעמה צמח, בלוגרית תרבות

הצגה מומלצת, סוג של קלאסיות אלגנטית יש בה - כל כך שונה לטובה מעודף הגירויים הצעקניים שילדים בימינו מואבסים בהם.... תמיר מגלמת דמות דמיונית-מן ליצנית, חסרת גיל או מגדר ברור, שבמכוון לא מעוגנת במציאות עכשווית, אלא במציאות תיאטראלית פנימית וחלומית..... בהשאלה, ניתן לומר שגוגו הוא סוג של כפיל לדמות של גודו, מ "מחכים לגודו" (סמואל בקט)
כל מחווה ותנועה (של תמיר) היא ארוכה ואקספרסיבית, מלאה בחן הקלאסי של עידון ודיוק, ממש
כמו בלרינה..... הילד היה מרוכז לאורך כל ההצגה, ויצא ממנה עם עיניים נוצצות וחיוך."
ננו שבתאי, גלריה הארץ
 

"למי שרוצה לכבד את הילדים בתיאטרון טוב (!) שמעורר דימיון, סקרנות, רגש, מחשבה והנאה, מומלץ בחום רב לרוץ ל"איפה גוגו". יצירה נפלאה של רותי תמיר שמדהימה בפנטומימה, מימיקה, קולות, מבע, תנועה. הקהל עובר מסע בחיפוש גוגו... שמלווה במוזיקה מצוינת
שאורזת את זה מדוייק! קסם של תיאטרון! " שרי בן נון, היכל תרבות אשדוד
 

"ממליצה על ההצגה הקסומה "איפה גוגו" שהיא אולי הגרסה לילדים של Ч מחכים לגודוЧ , לא פחות ולא יותר.  רותי היא אמנית תאטרון גוף/ פנטומימה ייחודית מסוגה בארצנו, שיודעת לשלב טכניקה מעולה עם הומור ודמיון ולשבות את הילדים בקסמיה... הצגה מצחיקה ומרגשת. לכו!"
מיכל סבירוני, ליצנית, שחקנית, יוצרת תיאטרון
 
 
" יצירה נפלאה ומלאת קסם של תיאטרון אמיתי מלא ביצירתיות ודמיון ואומנית אחת מדהימה בשם רותי תמיר שיוצרת עולם ומלואו שגרם לי לחיוך לאורך כל המופע ולחזור להיות ילד…בת ה-8 התמוגגה וצחקה המשך כל ההצגה. בואו עם הילדים או בלי, ופשוט תיהנו מכל רגע. "
אסף דגני, שחקן


 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter