גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות מוזיקה

אנה ויסי ולהקתה

ארכיון תאריך: 20 יוני 2022

משך: שעתיים

שירה  ביוונית
אנה ויסי היא אחת מהאומניות הגדולות והמשפיעות ביוון בסגנון הלאייקה המודרנית ומגיעה להופעת בכורה בישראל מלווה ב-12 חברי להקתה הגדולה והססגונית. הזמרת שהחלה את דרכה כבר בגיל 12 ומחזיקה בקריירה של כמעט 50 שנה הינה כיום פזמונאית, שחקנית ומגישת טלוויזיה.
במהלך הקריירה המפוארת והבינלאומית שלה שיתפה ויסי פעולה עם זמרים ומלחינים גדולים אחרים ביוון כגון: חאריס אלקסיו יורגוס דאלארס יאניס פאריוס אנטוניס רמוס סאקיס רובס וניקוס קרוולס (מי שהיה בעלה והלחין לה את רוב להיטיה) ברבות השנים הפכו אלבומיה לזהב ופלטינה והיא זכתה בפרסי מוזיקה רבים ואף ייצגה את יוון וקפריסין מספר פעמים בתחרות הארוויזיון.

ויסי הפיקה להיטים רבים במהלך השנים כדוגמת Call me אשר קיבל תהודה בינלאומית גדולה בסוף שנות האלפיים וחלק משירייה אף תורגמו לעברית. ויסי שייכת בהחלט לפנתאון האמנים היווני עם דרוגה על ידי עיתון פורבס במקום הרביעי כדמות המשפיעה ביותר בעולם התרבות היווני.
הופעתה הדינמית (שעתיים) בישראל בסגנון הלאייקה המסורתי והמודרנית תאגד את כל להיטיה המפורסמים מכל שנות הקריירה שלה כמו Ta xronia tis epomonis Methismeni politiea Eleni Psexetelia To treno ועוד רבים ואהובים.
לצלילי הבוזוקי ינוגנו בלדות לצד שירי רוק קל ושירי ציפטטלי מקפיצים ומוכרים. אנה ויסי נחשבת לחיית במה אמיתית עם אנרגיות יחודיות בשילוב רגש רב וומובטחת לכולם חויה יוונית יחודית ושמחה בכיכובה של הגדולה מכולן.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter