גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

פסטיבל יפוג'אז - קפה תורכי - מחווה למיקי לגבריאלוב

ארכיון תאריך: 6 אוקטובר 2018

משך: שעה ורבע

משתתפים:
עמיקם קימלמן  סקסופון 
Karin Hammer טרומבון (שוודיה) 
רמי שולר ויברפון
אבי אדריאן פסנתר
דימה גרודסקי בס
איתן איצקוביץ' תופים 
מיקי גבריאלוב- אמן אורח (*ישתתף ב2 קטעים) ССС

עמיקם קימלמן, במחווה לענק המוסיקה הישראלית, המלחין והזמר מיקי גבריאלובקימלמן הוא סקסופוניסט, מלחין ומעבד. בוגר האקדמיה למוזיקה ע"ש רובין באוניברסיטת ת"א. בוגר Berklee College of Music בבוסטון, ארה'ב. ניגן, הלחין ועיבד ליעל לוי, גרי אקשטיין, יהורם גאון, הכול עובר חביבי, אלון אוליארצґ יק, שלום חנוך, רמי קליינשטיין, נורית גלרון, מארינה מקסימיליאן בלומין, מיקי קם, אפרת גוש, קרולינה ואחרים. הלחין ועיבד לתוכניות טלוויזיה ורדיו, לתזמורת הפילהרמונית הישראלית, לסימפונייטה רעננה ולסינפונייטה הישראלית- באר שבע. הופיע עם אמני הג'אז לו סולוף, ג'ואן ברקין, ג'ף ברלין, לו מאריני, שילה ג'ורדן, איניאקי סנדובל, בילי קובהם, אנדרס ברגקרנץ, מייק דל פרו, ז'אן לו לוניון, פרנק אמסלם וה- New York Voices.  היה חבר/מוביל בלהקת הגґ אז המיתולוגית "משיכת יתר" וב Hard Jazz Knights  והנהיג את חמישיית הגґ אז  The Human Factory עמם הקליט 3 אלבומים. 

קימלמן הופיע בפסטיבלי גґ אז בגרמניה, דרום אפריקה, סרביה, הונגריה, שוויץ, ספרד, אזרביג'אן וקזחסטן וברחבי ישראל. מנצחה ומנהלה המוזיקלי של "תזמורת הגґ אז של תל אביב' (לשעבר 'תזמורת הטיילת'), מייסדו ומנהלו האמנותי של פסטיבל הג'אז הבינלאומי 'יפוג'אז', מנהלו  האמנותי של לייבל הגґ אז הישראלי Jazz 972  עמיקם קימלמן נמנה על מייסדי בית הספר רימון וכיהן כמנהלו הכללי והאקדמי של בית הספר במשך 24 שנים (1990-2014). כיום הוא אחראי ברימון על הקשר והאקרדיטציה עם מגמות המוסיקה בתיכונים בישראל, יועץ התוכן של היחידה ללימודי חוץ של בית הספר ומלמד קורסים בתחום ההרמוניה, עיבוד, אילתור וביצוע. כמו כן, הוא מקימה ומנהלה של מגמת המוסיקה הייחודית בתיכון האזורי 'נופי הבשור' בחבל אשכול ויועץ למשרד החינוך בתחום הג'אז והמוסיקה הקלה.

מיקי גבריאלוב שותף ליצירת פס הקול של חיינו מזה 50 שנה. מיקי ניחן ביכולת המופלאה למצוא את התפר בין המנגינה למילים וליצור רגעי קסם אצל כל ישראלי, אם בעיר ואם בכפר, אם בבני ברק ואם בשכונת פלורנטין. איש הרוק שיצר עבורנו נעימות ענוגות ואלמותיות, כאלה שמתחברות אצלנו לזיכרון פרטי וקולקטיבי. מיקי גבריאלוב הוא הצ'רצ'ילים, הוא אריק איינשטיין, הוא 'בדשא אצל אביגדור', הוא 'מציצים'. מיקי גרם לנו להתאהב 'בדרך לגימנסיה' וגם סיפר לנו 'סיפור של חורף'. עם מיקי התעצבנו אל ליבנו על ה'תוכי יוסי' והפלגנו למחוזות ילדות עם 'אבא סיפור', פרשנו כנפיים עם 'עוף גוזל' והבנו אהבה פשוטה מהי עם 'אמא אדמה'. מיקי גבריאלוב הוא 'אני ואתה'.
 
Turkish Coffee - A Tribute to Miki Gavrielov

Featuring:
Amikam Kimelman Saxophone 
Karin Hammer Trombone (Sweden) 
Rami Shuler Vibraphone
Avi Adrian Piano
Dima Grodecky Bass
Eitan Itzcovich Drums
Miki Gavrielov- A Guest Artist С(*2 numbers)

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter