גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

פסטיבל יפוג'אז מחווה לאלטון ג'ון Goodbye Yellow Brick Road

ארכיון תאריך: 4 אוקטובר 2018

משך: שעה ורבע

משתתפים:
Raphael Jost פסנתר/ שירה (שוויץ)
Olivier Ker-Ourio מפוחית (צרפת/ איי הראוניון)
אסף חכימי  בס
יונתן רוזן תופים


במופע זה יבצע רפאל יוסט, אחד ממוסיקאי הג'אז המצליחים ביותר בשוויץ ובאירופה כיום, מיצירותיו של המלחין, המעבד, הפסנתרן והזמר סר אלטון ג'ון. רפאל יוסט, יליד 1988, הוא זוכה פרס הג'אז היוקרתי the Swiss Jazz Award לשנת 2015 מטעם  Jazz Ascona ו-Radio Swiss Jazz, רפאל מופיע ברחבי העולם בהצלחה חסרת תקדים הודות לשילוב בין נגינתו הוירטואוזית בפסנתר ושירתו הבשלה ומלאת הסווינג. שירתו מושפעת בין היתר גם מסגנון שירתם של אלטון ג'ון, מייקל ג'קסון וג'ימי קולום. הוא בעל תואר מה-Zurich University of Arts, מלחין ומעבד מיומן והופיע בפסטיבלים יוקרתיים, ביניהם פסטיבלי הג'אז של מונטריי, שאפהאוזן, לוצרן ובאין ספור מופעים בשוויץ וברחבי אירופה.

It’s his sense for catchy melodies, his versatile arranging skills and his virtuosity on the piano and with his voice that make Jost ''that rarest of birds“.
                                                                  - British saxophonist Will Vinson.

סר אלטון ג'ון נולד ב- 1947. הוא זמר-יוצר, מלחין ופסנתרן בריטי, ואחד הזמרים המצליחים ביותר במאה ה-20. אלבומיו נמכרו לאורך השנים ביותר מרבע מיליארד עותקים, מה שמעמיד אותו כאחד מחמשת שיאני המכירות בכל הזמנים. הוא מחזיק  במספר שחיאים בספר השיאים של גינס, זכה בשישה פרסי גראמי, באוסקר, בגלובוס הזהב ובפרס הטוני. בנוסף, הפסקול שהלחין לסרט "מלך האריות" הוא פסקול סרט האנימציה הנמכר ביותר בכל הזמנים. כמו כן, הוא מחזיק בתואר אבירות. על פי דירוג בילבורד לשנים 1958–2015, גЧ ון הוא אמן הסולו (הגבר) המצליח ביותר בכל הזמנים. מלבד הצלחתו המסחרית, נחשב ג'ון לאחד היוצרים החשובים והמשפיעים במוזיקת הפופ והרוק.

הוא נחשב כמי שהצליח לשמר, במידה רבה, את מקומו המרכזי של הפסנתר ברוק'נ'רול וכמי שהגדיר את המושג מקוריות במוזיקה הפופולרית בשנות ה-70. בין מרכיבי המפתח בהצלחתו המוזיקלית ניתן למנות את כשרונו המלודי, המילים לשיריו (אותן כתב על-פי-רוב שותפו לכתיבה, ברני טופין), שירתו מלאת התשוקה בקול הטנור העשיר שלו ונגינתו על הפסנתר המושפעת ממוזיקת הגוספל. בעיבודיו המוזיקליים בולט במיוחד השימוש בכלי המיתר. ג'ון מפורסם גם בשל סגנון הלבוש שלו והתנהגותו מחוץ לבמה. אלטון ג'ון הוא מוזיקאי מוערך, בוגר האקדמיה המלכותית הבריטית למוזיקה, וניתן להגדיר את המוזיקה שלו כבעלת אופי ג'אזי עם השפעות מהגוספל וממוזיקת הנשמה.

בין אין ספור שיריו הידועים:  "Your Song" "ו-"The King Must Die'  ", "Take Me To The Pilot", "Border  Song", ", "Don't Shoot Me I'm Only the Piano Player", "Crocodile Rock", "Bennie and the Jets", "Don't Go Breaking My Heart", ", "Daniel", "Goodbye Yellow Brick Road" ''Sorry Seems To Be The Hardest Word''.
 

Goodbye Yellow Brick Road - A Tribte to Sir Elton John

Featuring:
Raphael Jost  Piano and Singing (Switzerland)
Olivier Ker-Ourio Harmonica (France)
Asaf Hacimi Bass
Yonatan Rosen Drums
בחסות:
Swiss Embassy in Israel​
Zurich Insurance Company,
exclusive sponsors of Swiss pianist Raphael Jost at the
International Jaffa Jazz Festival

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter