גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

אטרקציות

פסטיבל הבובות ירושלים - תיאטרון הקורון - פיקניק

ארכיון תאריך: 9 אוגוסט 2018

משך: 30 דקות

מומלץ לילדים מגיל שנתיים.
כל גיל חייב בכרטיס.

גן הפעמון בירושלים מארח השנה את מועדון הפיקניק! כעשרים יוצרים, שחקנים ואמנים חוברים ליצירת מתחם רב-תחומי בו יציגו פיקניק חזותי בחיק הטבע לבני כל הגילאים.


הצטרפו לפיקניק על קרחונים באנטרטיקה, ערכו שולחן מסיבת תה עם הכובען המטורף, התארחו במאהל הבובות, לבשו את שמלת הפיקניק של המלכה, צאו למסע ביערות בעקבות האצולה הרוסית, לימדו את הלכות הפיקניק ממפקח האיגוד העולמי של מועדון הפיקניק, עקבו אחר עכבר השדה שחוגג בתוך סל הפיקניק, חפשו בקתות סודיות על העצים, הצטרפו לרוזה וזאביק  (המוכרים לכם ככיפה אדומה והזאב), שחקו שחמט חפצים דמיוני או צפו בפסלים הפזורים במרחב, הכול בהשראת תרבות הפיקניק ארוכת השנים.

מי שהיה ב-Zooo או ב-Luuuuna park  יודע על מה מדובר. מי שלא – מוזמנים להצטרף למועדון הפיקניק וליהנות מאירוע שלא חוויתם כמותו במסגרת פסטיבל הבובות בירושלים.

*הגדרה: "פיקניק היא ארוחה המובאת בסלסלה ונאכלת בפארק ציבורי או בחיק הטבע על מחצלת או שמיכה, בקרב משפחה או חברים. מקורה של המילה "פיקניק" במילה pique-nique  בצרפתית (בתרגום חופשי: לתפוס דבר-מה). לאחר המהפכה הצרפתית נפתחו לציבור הפארקים המלכותיים, שהבילוי בהם כלל ארוחות שהתפתחו מסורת הפיקניק המוכרת בימינו. בראשית המאה ה-19 הוקם בלונדון מועדון הפיקניק שהביא לאנגליה את הנוהג הצרפתי לאכול בפארקים בליווי משחקי בידור או נגינה." (ויקיפדיה)

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter