גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מוזיקת עולם

המחזמר - סיימון וגרפונקל

ארכיון תאריך: 14 ספטמבר 2017 - 16 ספטמבר 2017

משך: שעתיים

סיימון וגרפונקל הם מההרכבים המוסיקליים האהובים בעולם כבר למעלה מ-50 שנה (!) המוסיקה שיצרו הפכה לפסקול החיים של מיליוני אוהבי מוסיקה ברחבי העולם. הם זכו באינספור פרסים, נכנסו להיכל התהילה של הרוק'נרול והשפיעו על דורות של מוסיקאים ויוצרים עד עצם היום הזה.

המחזמר "הסיפור של סיימון וגרפונקל" הוא הפקה חובקת עולם של תיאטרון ה"ווסט אנד" הלונדוני שמספר ומזמר בחינניות את סיפורו של הצמד. "הסיפור של סיימון וגרפונקל" שרץ בהצלחה רבה כבר שנים על במות ברחבי העולם מגיע כעת גם לישראל. 

המחזמר מספר את סיפורו המרתק של צמד הנערים מקווינס, ניו יורק שהפכו ברבות הזמן לאגדה מוסיקלית. היישר מההתחלה הצנועה כצמד "טום וג'רי" דרך השירים והסיפורים שעיצבו אותם ואת שנות ה-60' וה-70', הפרידה הדרמטית, קריירות הסולו של השניים וכמובן - האיחוד ההיסטורי והבלתי נשכח בסנטרל פארק בניו יורק. 

המחזמר בכיכובם של שני זמרים-שחקנים נפלאים ובליווי הרכב נגנים מלא משלב הקרנות של קטעי ארכיון נדירים ומרגשים וכמובן שזור בביצועים נפלאים לקלאסיקות העל-זמניות של סיימון וגרפונקל ביניהן-The sound of silence, Mrs. Robinson, Bridge over troubled water
,the boxer, Cecilia, Scarborough fair ועוד.

הביקורות ברחבי העולם מהללות את המחזמר והקהל הרחב שמתפרש על פני 3 דורות של מעריצים נוהר בהמוניו ומשבח את החוויה. ה"סיפור של סיימון וגרפונקל" מעניק ערב קסום של קלאסיקות מרגשות.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter