גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה קלאסית

המקהלה הממלכתית של רוסיה בישראל

ארכיון תאריך: 12 יוני 2017

משך: שעתיים וחצי, כולל הפסקה

השירים יבוצעו בשפה רוסית.
המקהלה הממלכתית הרוסית ע"ש אלכסנדר סבשניקוב לראשונה בישראל! 

 
המקהלה הממלכתית ע"ש אלכסנדר סבשניקוב מרוסיה תופיע בהופעה יחידה ומרהיבה בבנייני האומה בירושלים. הקונצרט החגיגי מוקדש ליום רוסיה בינלאומי בעולם "RUSSIAN-DAY" וייערך בכיכובו של סולן תיאטרון המרינסקי ממוסקבה, הבריטוןהאגדי מר, יורי לפטב. יום הבינלאומי של רוסיה מתקיים זה עתה בערים גדולות ומרכזיות ברחבי העולם מזה שלוש שנים ברציפות ומקהלת סבשניקוב עם מיטב אומניה המונים כ-60 משתתפי המקהלה הממלכתית משתתפים באופן קבוע באירועים אלו. בשנת 2015 המקהלה הממלכתית הופיעה באולם "גאבו" המפורסם בפריז שבצרפת, ובשנת 2016 – בתיאטרון ה"ברביקן" בלונדון.
 
הבריטון האגדי מר, יורי לפטב הינו אמן לאומי של רוסיה אשר זכה במיטב תארי כבוד והוקרה, כמו כן מר, לפטב משמש כמנהל האמנותי של יום רוסיה בעולם.
 
באי הקונצרט במרכז הבינלאומי של בנייני האומה בירושלים יוכלו להנות מיצירות שמשלבות את המורשת היהודית עם המורשת הסלאבית. זמרי המקהלה יבצעו יצירות מאת סרגי רחמנינוב, ניקולאי מיאסקובסקי, מודסט מוסורגסקי, אנטון רובינשטיין, מוריס ראוול, ניקולאי רימסקי קורסקוב, איוון פרוטופופוב, יורי שפורין, מיכאל גלינקה, אלכסנדר פליארקובסקי ועיבודים קלאסיים ומודרניים של שירי העם הרוסי והיהודי.
 
המקהלה ע"ש סבשניקוב הוקמה בשנת 1936 ומזה 80 שנה היא משמרת ומרוממת את המסורת המוסיקלית הרוסית. המקהלה מבצעת מגוון רחב של יצירות: ממוסיקה דתית ועד שירי עם תוך פנייה לקהל רחב ככל האפשר של חובבי מוסיקה ווקאלית וקלאסית. 
יורי לפטב הינו בריטון מוערך בעל שם עולמי ומוניטין בינלאומי. הוא שימש כסולן במטרופוליטן אופרה שבניו יורק ארה"ב, קובנט גארדן בלונדון, תיאטרון לה סקאלה במילאנו, האופרה הישראלית, הפילרמוניה בבריסל וייצג את כישוריו על במות מפורסמות וגדולות בעולם.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter