גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

סרטים

אנימציה פולנית ללא גבולות

ארכיון תאריך: 26 ינואר 2016

משך: שעה

מגיל 16 ומעלה.
ההקרנה בפולנית עם כתוביות באנגלית, דברי פתיחה ברוסית עם תירגום לעברית.

אנימציה פולנית ללא גבולות בשני פרקים. פרק ראשון - ב-20:00, פרק שני - ב-21:30, משך של כל פרק - כשעה. פתיחת דלתות - רבע שעה לפני התחלה. לכל פרק כרטיסים בנפרד.


אנימציה פולנית ללא גבולות - זה האוסף החדש של הפסטיבל האנימציה בפולין - O!pla
O!pla across the borders - חוזרים עם התוכנית ההקרנה החדשה שמציגה לצופים מכל האולם את האנימציה הכי חדשה והכי טובה שנעשתה בפולין בשנתיים האחרונות. התוכנית הורכבה על ידיי הועדה הכי גדולה באולם - על ידי הקהל הרחב בפולין (ב-2015 4166 אנשים השתתפו בועדה!)
 
O!pla - פסטיבל אנימציה פולנית הוא הפרויקט התרבותי העצמאי לחלוטין,  שמהדורה השלישית שלו התקיימה בשנה שעברה ב-51 ערים בפולין. ב-O!pla רק קהל - מכל ערים שהשתתפו - מחליט מי הזוכים!
O!pla מעבר לגבול היא תכנית האנימציה העכשווית מפולין לקהל בגיל 16+, וכולל: סרטים עם תקציב גדול / שנעשה באולפנים מקצועיים; אנימציות עצמאיות לחלוטין; סרטים שנעשו בבית הספר (סרטי סיום); קליפים אנימציה; סרטים קצרים מאוד ו-"FORMANIMA" (אנימציות ניסיוניות ומופשטות) . מההתחלה, המטרה העיקרית של O! PLA היא לבנות מחדש את היחסים בין הקהל לאמנים, ולהגיע עם אמנות אנימציה במיוחד למרכזים קטנים יותר בפולין וכל רחבי האולם.
התוכנית הקודמת של O!pla מעבר לגבול הוצג ב -34 ערים בכל האולם. 

ההקרנה היא במסגרת שיתוף פעולה בין פרויקט קולנועי במוזיאון ובין פרויקט אנימטוריום - פרויקט אנימציה חינוכי, הכולל הקרנות סרטים, פסטיבלים, כיתות אמן, סדנאות, הרצאות, מפגשים ופעילויות אחרות הקשורות לאנימציה הן לילדים ומבוגרים, למתעניינים באנימציה וכמו כן לאנשי מקצוע.

אוצרת: דינה גודר
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter