גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

קוורטט של איגור בוטמן ואולג אקורטוב

ארכיון תאריך: 5 אפריל 2016 - 7 אפריל 2016

משך: שעתיים

איגור בוטמן כוכב ג'אז בינלאומי מגיע לסיבוב הופעות בארץ. בוטמן הוא אחד הסקסופוניסט הבולטים בעולם ואישיות מובילה בג'אז עולמי.

בימי בריה"מ, לדעת מבקרי הג'אז ונגני הג'אנר נחשב איגור בוטמן לטנור-סקסופוניסט הטוב ביותר במדינה. כבר באותה תקופה הוא הוזמן לארה"ב להופיע עם נגנים כמו: דייב ברובק, צ'יק קוריאה, פטריק (פט) מתיני, גארי ברטון, לואי בלסון וגרובר וושינגטון.
בגיל 26 כשהגיע לארה"ב  כבר חיכה לו מועדון שהיה מורכב משמות ידועים בתחום הג'אז. הקריירה שלו בארה"ב התפתחה במהרה. הוא הופיע וניגן עם להקתו וגם עם מוסיקאים כמו: פטריק (פט) מיתיני, ג'ו לובנו, ארצ'י שפ, רייצ'ל זי, הקוורטט של בילי טיילור, הקוורטט של וולטר דיוויס וקיווינטט מונטי אלכסנדר.

בשנת 1999 הקים איגור בוטמן להקת ביג באנד משלו, אותה הרכיב ממיטב מוסיקאי הג'אז של רוסיה. משנת 2002 , מכהן בוטמן כמפיק ומארגן פסטיבל " טריומף הג'אז" – פסטיבל שנתי בו הוא משתתף יחד עם להקתו. בפסטיבל זה התארחו כוכבי ג'אז עולמיים כמו: ג'ו לובנו, בילי קובהם, די די ברידג'ווטר, קווין מהוגני, גארי ברטון, טוטס טילמנס, אלווין ג'ונס ואף לריסה ודולינה לקחה חלק לא פעם במאורע ייחודי זה.

בוטמן אף זכה להיות אומן הג'אז הרוסי הראשון אשר את אלבומו הפיקה " יוניברסל מיוזיק". הוא הופיע עם כוכבים בינלאומיים כמו: ריי צ'ארלס, ג'ורג' בנסון, אל ג'ארו.

בוטמן ידוע בתור מי שלעיתים קרובות מגלה טאלנטים חדשים ומקדם אותם. הפעם הוא מביא איתו את אחד הפסנתרנים המובילים ברוסיה - אולג אקורטוב
אקורטוב הוא בן 26, עיוור מלידה שלמד לנגן כבר מגיל 3 וכיום בהחלט נחשב לעילוי היוצא מן הכלל.
הוא גם סולן מדהים ובצדק זכה לכינוי "סטיבי וונדר הרוסי".
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter