גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

סיפור יהודי בצלילים

ארכיון תאריך: 21 ינואר 2015

משך: שעה ו-20 דקות

האמנים:
שחר שמאי: שירה
חיים טוקצ'ינסקי: פסנתר והנחייה

המופע מגולל את סיפורם של יהודי אירופה,  משירי יידיש מהעיירות, דרך מוסיקה מהגטאות, ועד ליצירותיהם של גדולי המלחינים של ברודווי, היהודים של היום שאחרי.
האמנים: 
חיים טוקצ'ינסקי - פסנתרן ומלחין. בוגר האקדמיה למוסיקה בירושלים בפסנתר ובקומפוזיציה. השתתף בכיתות אומן רבות בהדרכת אומנים בולטים מהארץ ומהעולם. זוכה  במלגות מטעם קרן התרבות אמריקה-ישראל (קרן שרת) בשנים 2007-2009 , במלגה מטעם קרן וולף  ועוד.  מרבה להופיע כסולן וכמלווה בקונצרטים ברחבי הארץ. בקיץ 2008 הופיע במסגרת פסטיבל הפסנתר של אוקספורד, אנגליה. בינואר 2010 זכה במקום השני בתחרות הפסנתר ה-11 על שם קרלו טוואסאני (Carlo Tavasani) . במאי 2010 זכה בפרס השני בתחרות למוסיקה קאמרית ע"ש רוז חורון בירושלים. יוצר במגוון סוגות נרחב: יצירות לכלים סולו, מוסיקה קאמרית, מוסיקה ווקאלית, יצירות מקהלתיות ותזמורתיות). כמה מהיצירות שכתב זכו לביצועים של גופים מבצעים מהבולטים בארץ כמו אנסמבל קפריזמה ותזמורת הסינפונייטה הישראלית באר שבע.
שחר שמאי - זמר ומורה לפיתוח קול, בוגר תואר שני מהאקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים במחלקה הווקאלית הקלאסית. בשירתו מתמקד בעיקר בתפר שבין המוסיקה הקלאסית למוסיקה הקלה, ג'אז ומחזות זמר. מופיעעל במות רבות ופועל לקידום תחום מחזות הזמר בארץ. לאחרונה השתתף בהפקה של המחזמר אויטה, ובהפקת אופרה לילדים "פורגי ובס" מטעם משרד החינוך. חבר בצמד הזמרים הירושלמי "שש-בש" עם זמרת הסופרן שירה ביתן, ובקרוב יגלם את דמותו של הרוזן קראל-מגנוס, בהפקת המחזמר "מוסיקת לילה זעירה" מאת סטיבן סונדהיים.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter