גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מחול ובלט

תיאטרון ארוטיקה ממוסקבה - תשוקות נסתרות – מופע ריקוד ארוטי חדש

ארכיון תאריך: 4 יולי 2014 - 12 יולי 2014

משך: שעה ו-50 דקות, כולל הפסקה

 הכניסה מותרת לבני 18 ומעלה בלבד

 מדהים, המון תאווה לעיניים ופיתוי –  מופע של תיאטרון ארוטיקה ממוסקבה  – המופע היחיד ברוסיה, אשר ישבור סטריאוטיפים על הארוטיקה, החשפנות, התיאטרון והמחול!

" תשוקות נסתרות" – זהו תלבושות מפוארות, אימפרוביזציית המשחק, תאורה במה נהדרת ומוסיקה, אשר מגבירים את הלהט האמוציונאלי של המופע הארוטי עד הסף הפיסי והרגשי - זה מה שמצפה לקהל הישראלי התובעני, שיהיה בין האורחים הנבחרים של התיאטרון.  

שחקנים ושחקניות  להקת התיאטרון, שנבחרו בקפידה הינם בעלי מראה מושלם וניסיון פיתוי אומנותי. כל חברי הלהקה – רקדנים ורקדניות המקצועיים, שהתחנכו בבתי הספר לבלט ולמשחק מן הידועים בעולם.

המופע החדש מבית היוצר של תיאטרון ארוטיקה ממוסקבה, אשר יוצג בארץ הוא פרי יצירה של ארבעה כוריאוגרפים, כשכל אחד מהם מתמחה בז'אנר אחר. במופע משתתפים נשים וגברים כאחד. במאי ראשי של המופע הוא  אלכסנדרה ריקוב, המנהל האומנותי של התיאטרון.
 
אלכסנדרה ריקוב: " ... המופע שלנו הוא ייחודי במונחים של כוריאוגרפיה וארוטיקה, אנו יכולים לספק באופן מלא בקשה של כל קהל ולו התובעני ביותר, ... מופע זה מעורר נשים לא פחות מאשר את הגברים!"

במופע משולבים אלמנטים של בלט קלאסי, ג'אז בן זמננו, היפ הופ, קלאב-דנס, מחזמר וקברט. תרגילים פלסטיים, המקורבים להפקה תיאטרלית של ההצגה נעים לפאנק קלאסי עם תמיכה קלאסית יפה. ריקוד ארוטי גלוי, המקורב בסגנונו למחול מודרני מועשר בתרגילי אקרובאטיקה. וכל זה – על עקבים גבוהים! זוהי סקסיות מטריפה, פיתוי וכוריאוגרפיה מעודנת!

זהו הקסם של הגוף הנשי והגברי, אווירת ארוטיקה על גבול המותר!
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter