גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

פסטיבל שירי ילדים - ילד פלא 2013

ארכיון תאריך: 3 דצמבר 2013

משך: שעה וחצי

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 2 ומעלה

פסטיבל שירי הילדים "ילד פלא" 2013 , המופע לילדים ולכל המשפחה יוצא לדרך בפעם השביעית ויערך גם השנה בחנוכה באשדוד, המופע לוקח את הילדים להרפתקאה חינוכית איכותית שבמרכזה שירי ילדים קלאסיים מכל הזמנים המבוצעים על ידי ילדי הפסטיבל ממש כמו בפסטיבלים המיתולוגיים שגדלנו עליהם.

את פסטיבל "ילד פלא" מביים ומנהל אומנותית, היוצר אלי ניסמן ויככבו בו השנה בין השאר השחקן נתן נתנזון כוכב תוכנית הילדים המיתולוגית "בלי סודות" בדמותו של "עיתונאיש" ומוכר לילדים גם בדמותו הנוכחית כ"סבא נתי". הזמרת והשחקנית האהובה מרינה פיינגולד, שהשתתפה כילדת פלא בפסטיבלי הילדים המיתולוגיים ועשרות ילדים זמרים, רקדנים ואומני במה.
כמיטב מסורת פסטיבל "ילד פלא" גם השנה הוא יצדיע ליוצרים ולשירים בולטים ואהובים בתחום שירי הילדים וגם יקיים מחווה מיוחדת בחלק האומנותי לשירי תוכניות ילדים אהובות ולשיריה של כוכבת הילדים האהובה ציפי שביט.

את קטעי הקישור כתבה סופרת הילדים רות מזרחי והם יספרו על "עיתונאיש" הדמות המוכרת והאהובה מתוכנית הילדים "בלי סודות" שעושה קאמבק אומנותי בלעדי במסגרת פסטיבל ילד פלא 2013 שאותו מגלם השחקן נתן נתנזון, שביחד עם מרינה שאותה תגלם השחקנית מרינה פיינגולד וילדים שחקנים עוברים הרפתקאות דרך שירי הפסטיבל ותוך כדי לומדים ביחד עם הילדים ערכים ומסרים חינוכיים.

הפקה: החברה העירונית לתרבות ופנאי באשדוד
במאי ומנהל אומנותי: אלי ניסמן
בהשתתפות: נתן נתנזון ומרינה פיינגולד
קטעי קישור: רות מזרחי

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter