גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מחול ובלט

אגווה - Agwa

ארכיון תאריך: 27 פברואר 2013 - 6 מרץ 2013

משך: שעה

לראשונה בישראל! מופע מחול עכשוי, וירטואוזי ואקרובטי, עתיר אנרגיה ויצירתיות, שנוצר משתוף פעולה בין הכוריאוגרף הצרפתי מוראד מרזוקי ועוד 4 כוריאוגרפים מצרפת לבין קבוצה של 11 רקדנים צעירים מריו דה זניירו, לאחר פגישתם במופע רחוב בבינלה בליון. הספורים האישיים של הצעירים שגדלו בפבלות בריו הפעימו את נפשו של מנהל להקת קאפיג והדליקו את דמיונו, המניע של כולם היה רצון עז להבעה ושאיפתם להעביר לקהל את התשוקה לרקוד הבוערת בתוכם. "אגווה" הוא מחול על מיים, המרכיב החייוני של גופנו וקיומנו, מקור החיים, יסוד ונכס יקר המציאות שעלינו לשמר, לחסוך ולחדש, סמל של התרעננות והתחדשות החיים. הרקדנים מערבבים בקלות סגנונות היפהופ, קפואירה, סמבה, בוסנובה ומוסיקה אלקטרונית והתוצאה מדהימה- מחול מרשים ביופיו, מלא חדווה והומור. המופע הופק ב-2008 , ומאז הוצג בהצלחה כבירה בלמעלה ממאתיים הצגות ברחבי העולם וזכה לביקורות נלהבות.

כוריאוגרפיה: מוראד מרזוקי בשתוף עם הרקדנים
עריכת פס קול: AS'N
עצוב במה: מוראד מרזוקי בנימין לברטון
עצוב תלבושות: אנגל מיניוט
תאורה: יואן טיבולי
הפקה: להקת קפיג בשתוף עם הבינלה בליון, מרכז קמוס דה ברון, מרכז המחול ריו דה זנירו ומרכז המחול בקרטיי ואל דה מרן הסיור בישראל

“... הברזילאים הצעירים היו ממש סנסציה... “ המיים" שלהם בעבעו כמו שמפניה טהורה...” לה פרוגרס, 2008
“... אגווה - צונאמי ברזילאי! האם אתה יכול לטבוע בכוס מיים? התשובה היא כן... בסוף המופע תמצא עצמך על רגליך, ספוג בחיוך וטובע במחיאות הכפים הסוחפות מסביבך...” ליון מאג, 2008 אגווה AGWA (מיים) 

מופק ע"י עוז הפקות ובימות בשתוף עם היכל אמנויות הבמה בהרצליה ובחסות המכון הצרפתי.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter