גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מחול ובלט

בלט גברים של ואלרי מיכילובסקי מסנט פטרסבורג

ארכיון תאריך: 27 נובמבר 2012 - 1 דצמבר 2012

משך: שעתיים וחצי, כולל הפסקה

להקת מחול בלט גברים מסנט פטרבורג מגיע לארץ במסגרת סבב הופעות מיוחד לציון 20 שנה להיווסדה. לארץ להקתו של וולרי מיכאילובסקי מביא שתי הפקות: כולם רוקדים וקלאסיקת הירח.
הלהקה נוסדה בשנת 1992 ע" כוריאוגרף הנצחי והאגדי שלה וולרי מיכאילובסקי. לפני הקמתה של הלהקה, וולרי בתור אומן צעיר הוזמן להצטרף ללהקתו של בוריס איפמן. כבר שם, בצעדיו הראשונים על הבמה הוא הקסים את הקהל ואת המבקרים בביצועו מקצועי ווירטואזי. לכן, כבר משנת 1977 ועד 1991 וולרי נהיה סולן הלהקה, שמבצע את התפקידים הראשיים בגל אחת מהפקותיו של בוריס איפמן.

אך, הזמן עבר ובשנת 1992 אומן מפורסם ומוערך ע" קהל ומבקרים רבים, מקים להקת מחול משלו, היחידה בעולם, שמורכבת רק מגברים הרוקדים תפקידים של נשים בהפקות בלט שונות. כל אחד מרקדני הלהקה, בעל גמישות יצואת דופן וטכניקת ביצוע נפלאה. רפרטואר שלה מאוד עשיר, מקטעי הבלט הקלאסי ועד לריקוד מודרני.

כיום הלקה, נחשבת לאחת המובילות בתחום הבלט, וזוכה לביקורות ושבחים מהכוריאוגרפים המפורסמים ביותר בעולם. הייחודיות, של הלהקה, ביכולתם של הרקדנים לבצע קטעי בלט קלאסי בתפקידי נשים ובו בזמן תפקידים של גברים. כי למרות השוני, שתמיד קיים בביצוע הרקדנים הוירטואוזים האלה, יגרמו לכם לשכוח על כך, ויסחפו אתכם למסע קסום של מוסיקה וריקוד.
לכן, חובבי בלט קלאסי וריקוד מודרני תמהרו להבטיח את מקומכם במופע מחול מרגש וסוחף של להקת מחול גברים מסנט פטרבורג של וולרי מיכאילובסקי.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter