גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

Boney M. feat. Liz Mitchell, C. C. Catch, Joy and others

ארכיון תאריך: 12 מאי 2012

משך: 3 שעות

להקת בוני אם- עטורת להיטי הדיסקו מסוף שנות ה- 70, תחילת השמונים, תהיה כוכבת ערב אגדות שנות השמונים שמפיק משרד "קרוז אינטרנשיונל". בערב תשתתף גם הזמרת ההולנדית-גרמנייה C.C. Catch , הלהקה האוסטרית JOY ושלוש להקות דיסקו מובילות מרוסיה.
בוני אם היא אחת מלהקות הדיסקו הקלאסיות אשר זכתה להצלחה מסחררת באירופה, בשנות ה-70. ההרכב הוקם ב-1974 על ידי המפיק הגרמני פרנק פאריאן, שכתב והלחין את רוב השירים ואף ביצע חלק מהם. פארל החל להופיע עם ההרכב כשנה לאחר הקמתו ובלט הן כרקדן והן כזמר – סולן או מלווה לטריו הזמרות ליז מיטשל, מרסייה בארט ומייסי וויליאמס. בין להיטי הדיסקו של בוני אם שכבשו את המצעדים ואת האולמות באירופה: Daddy Cool, Sunny, Ma Baker, Belfast, Rivers Of Babylon, Brown Girl In The Ring, Rasputin, Mary's Boy Child...
הלהקה זכתה להצלחה גם בברית המועצות, אפריקה, איראן וכמובן ישראל, אך לא הגיעה ליבשת המוזהבת....
במהלך השנים חלו שינויים בהרכבים של בוני אם וברחבי העולם מופיעים מאז 1997 כמה הרכבים בעלי שם זהה. ההרכב שיגיע לישראל הוא ההרכב הרשמי ובראשו הזמרת ילידת ג'מייקה ליז מיטשל- מהלהקה המקורית. מיטשל עברה לאנגליה בגיל 11 וחלמה להיות זמרת. בזכות אם תומכת ודוחפת והרבה התמדה היא התקבלה למחזמר "שיער" בברלין ומשם הדרך ללהקה היתה כבר קצרה יותר. המופיע של ההרכב צבעוני, מרהיב ושמח.

מעט איטלו דיסקו – סוגת הפופ הראשונה שהשתמשה במוזיקה אלקטרונית – תביא לנו הזמרת C.C.Catch. הזמרת שנולדה בהולנד בשנת 1964 בשם קרוליין קתרינה מילר. אמא התאחדה עם אביה הגרמני כשהיתה בת 14. כנערה עבדה בבית חרושת לטקסטיל ובלילות חלמה על הדיסקו. אביה נרתם לקדם אותה במסגרת תחרויות לכשרונות צעירים. בשנת 1980 – כשהיא חלק מרביעיית בנות בשם "אופטימל" ראה אותה המפיק דיטר בוהלן מלהקת מודרן טוקינג, שהתרשם מקולה, יופיה והכשרון שלה להזיז את הגוף על הבמה. הוא לקח אותה תחת חסותו ואחראי לשם המסחרי: C.C הם ראשי התיבות של שני שמותיה ו- Catch - התוספת שתופשת. סינגל הבכורה שלה
I can lose my heart tonight היה הצלחה גדולה. בארבע השנים הבאות היו לה 12 להיטים וחמישה אלבומים במצעדים. שיר שזכה לפופולאריות ולהשמעות בישראל הוא heartbreak Hotel .
בהמשך דרכיהם נפרדו והיא הוציאה אלבום אחרון- אישי יותר Hear What I say עם המנהל סימון נאפייר בל (שניהל את ג'ורג' מייקל) והמפיקים המוזיקליים אנדי טיילור (דוראן דוראן) דייב קלייטון (ג'ורג' מייקל, דוראן דוראן) וגו' דבורניאק. באלבום זה חיברה שבעה מהשירים.
כיום בסיסה של הזמרת בגרמניה והיא מופיעה ברחבי אירופה עם חומרים משנות השמונים ופופולארית במיוחד במדינות ברית המועצות לשעבר.
להקת הדיסקו האוסטרית JOY נוסדה בעיירה קטנה בשם Bad Aussee על ידי שלושה חברי ילדות פרדי ג'קליטש ((Freddy Jaklitsch, מנפרד טמל (Manfred Temmel) ואנדי שוויצר (Andy Schweitzer), שנפגשו שוב כשהיו כבר בעלי מקצוע והחליטו לחזור לאהבתם הראשונה. בין הלהיטים המצליחים שלהם Touch by Touch (1985) Japanese Girls (1986), Valerie , Hello. הם הופיעו באירופה, אסיה ואמריקה. בתחילת שנות התשעים הקלידן שוויצר עזב ובמקומו הצטרף יוהנס גרובל (Johannes Groebl), שהקליט איתם את האלבום Full of Joy בשת 1996 ומופיע איתם עד היום.
במופע – שנועד לדברי המארגנים לגרום שמחה וחשיבה אופטימית- משולב הקצב הסוחף של הדיסקו של שנות השמונים עם אפקטי במה של המאה ה – 21. בנוסף ללהקות ממרכז אירופה ישתתפו גם שלוש להקות דיסקו מובילות מרוסיה: הלהקה של יורי שאטונוב, הלהקה "סאמוצבטי" ולהקתו של יגור קרנליוק.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter