גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

טררם קידס - כח המשאלות - חנוכה 2011

ארכיון תאריך: 17 דצמבר 2011 - 27 דצמבר 2011

משך: שעה ו-5 דקות

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 3 - 10

"כוח המשאלות" הוא מופע חדש שכולו אנרגיות, קצב ושמחת חיים כמיטב המסורת מבית טררם. היוצרים דורון רפאלי ואבי רוזנבלום חוברים בשלישית ליצירה צבעונית והומוריסטית השואבת את קהל הילדים וההורים אל תוך עולם קסום של קצב ודמיון. המופע משלב סיפור עלילה מרגש, שירים סוחפים, קטעי תיפוף וריקוד אנרגטיים, הפעלות קהל ומסרים חינוכיים וחברתיים.

הפעם, עוברת חבורת טררם מסע קסום, במהלכו לומדים הילדים שאם רק יאמינו בעצמם ויהיו דבקים במטרה, יתגשמו משאלות ליבם! בנוסף, לומדים הילדים, דרך החוויה, להעריך את ההורים ותפקידם החשוב תוך כדי הבנה שהעולם לא יוכל להתקיים ללא סדר וכללים.

קווי העלילה:
ילדי טררם אוהבים לשיר, לרקוד ולהשתולל, אבל פחות אוהבים לעשות שיעורים, ללכת לישון מוקדם ובכלל לציית לכללים שמכתיבים ההורים והמורים.
יום אחד הם מוצאים בחצר, פח קסמים, מתוכו יוצא שדון חביב ומגניב שמעניק להם בתמורה לשחרורו, שלוש משאלות.
הסיפור מסתבך כאשר הם נאלצים להסכים על משאלה אחת; שהעולם ייהפך לעולם של ילדים, בלי כללים, בלי מבוגרים, בלי סדר ובלי שיעורים. כשמקיים השדון את המשאלה, הם נוכחים לדעת שזה לא היה רעיון כל כך טוב... כל המבוגרים הופכים לילדים, הבלאגן חוגג, כאוס אחד גדול, אין כללים והעולם משתגע.

במהלך המסע שלהם להחזיר את העולם לקדמותו, מתמודד כל אחד מהילדים עם הפחדים והחולשות שלו ומגלה את משמעות המילים כוח רצון ואמונה.

... האם יצליחו הילדים להחזיר את העולם לקדמותו?
... מה עולה בגורלו של השדון?
... מהו כוח המשאלות באמת?
התשובות לשאלות אלו ושאלות נוספות... במופע החדש "טררם קידס – כוח המשאלות!"

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter