גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מוזיקת עולם

חן צימבליסטה - מופע סולו לויטיישן

ארכיון תאריך: 25 דצמבר 2015

משך: שעה ורבע

אמן כלי הקשה והמנצח חן צימבליסטה משיק  את אלבומו Levitation אשר זכה בפרס IMA להקלטה אינסטרומנטלית. בגישה עכשווית למוסיקה קלאסית עם לופר אלקטרוני, צימבליסטה ינגן מוסיקת עולם בעיבודים מקוריים, חומרים אישיים ויצירות שהולחנו במיוחד עבורו ע"י מלחינים בינלאומיים בינהם לויטס (Levitas), האגרטי (Hagerty) וויזנברג (Wiesenberg).
 
מופע הסולו של צימבליסטה כולל מרימבה, ויברפון, כלי הקשה ומערכת לופר אלקטרונית. במופע יארח צימבליסטה את המשורר והמוסיקאי בני בשן אשר ילווה אותו על הבמה בשירה רנדומלית.  אמן נוסף אשר ילווה את המופע הינו המעצב, המאייר והאנימטור jewboy  (ירון שין) אשר יצר מיצג וידאו אמנותי במיוחד עבור Levitation
 
"השקת האלבום במופע סולו הינו השלמת המסע של  Levitation אומר חן צימבליסטה, מסע שהחל בהפקת האלבום והזכייה בפרס היוקרתי IMA , המשיך בחזרות באולפן וכעת מגיע לבמה עם יוצרים שותפים שאני מאוד מעריך. אני מאוד גאה באלבום הזה והרצון שלי הוא לראות את הקסם שבאלבום מתרחש גם על הבמה ונוגע בקהל"

נעם בן זאב כותב על חן צימבליסטה (2014):
מי שראוי לתואר ״ האחד והיחיד״ הוא חן צימבליסטה עצמו. במוזיקאי הזה מתגלמים כל מה שנגן מבצע חולם עליו: מקצועיות טכנית מהדרגה הגבוהה ביותר, ידע רב, מוזיקליות שצובעת את המוזיקה בצבעים מקוריים ומעניינים ומפתיעים, ואכן - חן אינסופי.

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter