גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הצגות

תיאטרון הבימה - הרובוטית

ארכיון תאריך: 27 יוני 2021 - 6 פברואר 2022

משך: שעה ו-20 דקות

איש הייטק בגיל העמידה מחליט שהגיע הזמן לשדרג את חייו ורוכש רובוטית –שנראית ואמורה לתפקד כאישה צעירה שתגשים לו את החלומות והפנטזיות ותהיה כל מה שאשתו לא היתה. מכאן הסיפור רק מסתבך, בין השאר כי הבן שלו מתאהב ברובוטית ובד בבד מתברר שגם היא מתחילה לפתח רגשות אנושיים. בנוסף לכל, ה"זוגיות" החדשה עם הרובוטית כנראה אינה מצליחה למלא את החלל שהשאירה הפרידה מאשה בשר ודם, חבצלת.

את הקומדיה חסרת הרסן הזאת כתבו רוני סיני ועוזי וייל, המוכר כשוחט סדרתי של פרות קדושות. בראיון ל"ישראל היום" אמר וייל: "יש כאן התייחסות לאנשים מהסוג השתלטן שצריכים לבנות לעצמם אלטרנטיבה דיגיטלית כי הם כבר לא יכולים לעשות מה שהם רוצים בבית או בעבודה. בכלל, כל העניין של יחסי אנוש ודיאלוג בין אנשים הפך למורכב יותר, ואנחנו לקחנו את זה למקום הקומי".
צוות השחקנים – ובראשם נורמן עיסא בתפקיד ההייטקיסט המזדקן ויעל לבנטל בתפקיד חבצלת -  מבטיח לצופים חוויה קומית מהמדרגה הראשונה. לבנטל מספרת שהעבודה על התפקיד לא היתה קלה עבורה. "'התווכחתי' לאמעטעםהדמותשליבמהלךהעבודהעלהמחזה", היא אמרה. "אני לא אישה כמו חבצלת – מעולם לא חיכיתי לאף גבר שיפרנס אותי, מעולם לא חשבתי שמישהו צריך להרוויח כסף חוץ ממני, והיא אישה שלמישהו שעשה כסף". יחד עם זאת, היא מדגישה את הכימיה יוצאת הדופן שנוצרה בין השחקנים תוך כדי העבודה על ההצגה. 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter